Weet iemand wanneer Final Fantasy X precies uitkomt? Die moet ik gewoon hebben.
Net ook Virtua Fighter 4 gehaald. Suppaslick. PS2 rulz.
Net ook Virtua Fighter 4 gehaald. Suppaslick. PS2 rulz.
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Is al maanden vertaald naar Engels.... alleen nog niet naar Frans en DuitsOp vrijdag 10 mei 2002 20:29 schreef ReV3rEnD het volgende:
eigenlijk is hij al uit, maar nog niet vertaald naar engels
Euh? Nog niet vertaald naar het engels? Ik heb medelijden met de Amerikanen als dat zo zou zijnOp vrijdag 10 mei 2002 20:29 schreef ReV3rEnD het volgende:
eigenlijk is hij al uit, maar nog niet vertaald naar engels
Engels is toch wel genoeg lijkt me?Op vrijdag 10 mei 2002 20:40 schreef . w o u t e r . het volgende:
[..]
Is al maanden vertaald naar Engels.... alleen nog niet naar Frans en Duits
🌞🍃
Handleiding, verder hebben ze wat tijd gestoken in het einde, en hebben ze nog wat uit hun neus zitten etenOp vrijdag 10 mei 2002 21:06 schreef DataBeest het volgende:
[..]
Engels is toch wel genoeg lijkt me?
Of wachten ze weer helemaal toto die andere talen ook klaar zijn?
Daar komt bij dat onze geliefde oosterburen en de fransen en spanjaarden enzo geen engels snappen en die dus ondertiteling in hun taal krijgen, verder krijgen wij nog was bonus shit... al was het maar om te compenseren dat we een shitty pal-conversie krijgen waarbij 1/3e van het beeld uit zwarte balken zal bestaan en de framerate 17.5% lager ligt wat tevens de lipsync verpest....Op vrijdag 10 mei 2002 21:14 schreef Timpie het volgende:
[..]
Handleiding, verder hebben ze wat tijd gestoken in het einde, en hebben ze nog wat uit hun neus zitten eten
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq