If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.
Ik heb zelf 2 DeskStars van IBM, wellicht een beetje duur voor een proxy maar bijna geruisloos (ik ken dit probleem, in mijn proxy hangen 2 HD's van quantum ... kabaal !)
Ook zijn Maxtors erg stil.. je hoort ze haast niet draaien (VL20, VL30 etc.)
Ook zijn Maxtors erg stil.. je hoort ze haast niet draaien (VL20, VL30 etc.)
Concrete Loop Watercooling
Verwijderd
ik heb ook zo'n ibm deskstar
je hoort hem gewoon amper als hij aan het zoeken is, kun je nagaan hoe het klinkt als hij alleen zijn rondjes draait!
je hoort hem gewoon amper als hij aan het zoeken is, kun je nagaan hoe het klinkt als hij alleen zijn rondjes draait!
Verwijderd
Heb nu een maxtor ATA-100 60 Gb. Ik moet naar het lampje kijken om schijfactiviteit vast te kunnen stellen.
Fujitsu, dat zijn echt de STILSTE schijven.. Hehe, ik heb alle smaken gehad (Maxtor 7200 RPM, IBM 7200 RPM en nu Fujitsu 7200 RPM) En m'n oude Quantum Fireball was ook maar een herrieschopper.
Verwijderd
ik heb ook eens rondgekeken voor een stille schijf en kom uit om de nieuwe U5 serie van Seagate. Deze komen met 1 a 2 weken uit.
Seagate en stil ? Da's als water en vuur... die 2 moet je niet in één zin noemen !
Virussen? Scan ze hier!
Ik heb een Maxtor VL30 , en met behulp van die AAM tweak kan jezelf bepalen hoeveel geluid hij maakt...(in stille stand hoor je hem alleen als ie aan het defraggen is)
Maxtor.
Superrstil, heb er hier 1 draaien [30,7GB DiamondMax 40+ 7200 rpm] en moet ook kijken naar het HD lampje of er schijfactiviteit is..
. Wel een prettig gevoel dat stille...
Superrstil, heb er hier 1 draaien [30,7GB DiamondMax 40+ 7200 rpm] en moet ook kijken naar het HD lampje of er schijfactiviteit is..
You can't have everything. Where would you put it?
Verwijderd
neem een IBM DTLA schijffie! GPX noemen ze dat geloof ik, daar spijt je spontaan je hele zak op leeg zo heerlijk is die!
Da's best knap voor een "meisje"
Een cliche is ooit origineel begonnen
Ik heb hier ook een Seagate...een 8,4 GB en hij is behoorlijk stil. Ik heb ook 3 maxtors, en die zijn ook erg stil.
Pagina: 1