Ik heb vorig weekeend Linux Mandrake op m'n P100 geinstalleerd, in een dualboot omgeving met Win95, en het is werkelijk baggertraag werken in Linux, volgens XFDrake (oid)heb ik de resolutie op 640x480 staan, al lijkt het meer op 1024x768 in Windows begrippen, maar goed. Hoe kan het dat het openen van een programma soms bijna 10 minuten duurt???? Ik dacht dat Mandrake speciaal voor de i586 processors was gemaakt/geoptimaliseerd? Binnenkort koop ik van m'n neef nog 16 MB geheugen, maar ik vrees dat dat weinig verschil maakt met m'n huidige situatie.
Wie o wie kan mij helpen?? Oh ja misschien had je al wel begrepen dat dit m'n eerste echte kennismaking met Linux e.d. is...... >;) Wel veel gelezen en gehoord erover maar tot nog toe geen ervaring ermee kunnen opdoen, ok ik weet de KDE 'start menu' te vinden
MVG Edward Laskowski
Wie o wie kan mij helpen?? Oh ja misschien had je al wel begrepen dat dit m'n eerste echte kennismaking met Linux e.d. is...... >;) Wel veel gelezen en gehoord erover maar tot nog toe geen ervaring ermee kunnen opdoen, ok ik weet de KDE 'start menu' te vinden
MVG Edward Laskowski