Toon posts:

Off topic maar help me alstublieft

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op dit moment bezig om in kaart te brengen wat de beste vliegtuigmaatschappij is en beste Luchthaven.

Skytrax ( een bureau uit Engeland ) heeft echter juridische stappen aangekondigd tegen mijn site.

Ze willen het alleen recht en dat kan niet volgens mij.

Ik ben opzoek naar zoveel mensen om te stemmen via mijn voting form. Ik ben niet commercieel en heb geen baat bij hits, ik wil alleen gerechtigheid.

Door zoveel mogelijk stemmen te krijgen, wil ik aantonen dat Skytrax betaald krijgt voor een perfercte plaats door de luchtvaartmaatschappijen.

Vele mensen op o.a Airliners.net steunen mij en ook CNN wil er binnenkort een artikel aan besteden.

Moeten wij Nederlanders nu onderdoen voor de Engelse.
Ze willen geen lid worden van de Euro, rijden aan de verkeerde kant van de weg, gebruiken een oud munt stelsel, geen km maar mijlen. Ik word hier echt ziek van.

Indien er mensen hier zijn die zorg kunnen dragen voor vele eerlijke stemmen, ik houd mij aanbevolen voor mederwerking en inlichtingen.

Mijn link is http://www.alasta.nl/index1.html
De link van het artikel ( in het engels ) is http://airliners.net/discussions/general_aviation/read.main/817304/

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen en dat er eens een vuist gemaakt kan worden naar Skytrax.

Aan de admin, sorry als dit niet het juiste forum is, maar ik ben gebonden aan handen en voeten door deze tegenwerkingen.

Verwijderd

ik denk dat dit thuishoort in hk of stuffis generals

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-01 17:24

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Op vrijdag 10 mei 2002 19:47 schreef T-1o0o het volgende:
ik denk dat dit thuishoort in hk of stuffis generals
Tis zijn eerste post, dus....

Ben wel bang dat je gelijk hebt.

Voor de topicstarter: wellicht kun je dit ook op http://forum.fok.nl posten.

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

Verwijderd

Topicstarter
In ieder geval als jullie site mij kan helpen zal ik jullie dankbaar zijn, als hij ergens anders beter past mail me dan dat hij verplaatst kan worden

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 10 mei 2002 19:48 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Tis zijn eerste post, dus....

Ben wel bang dat je gelijk hebt.

Voor de topicstarter: wellicht kun je dit ook op http://forum.fok.nl posten.
Heb ik hem ook al geplaatst dus was al bekend, maartoch bedankt

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-08 10:39
Ik vind het eigenlijk wel zwak, lid worden om zoiets te posten??

Een echt lid had al een honderd aantal mensen geholpen, en die mensen willen ook wat terug doen, dan zou dit een goed manier geweest zijn.

Als je mij had geholpen als ik een probleem had zou ik jou graag een plezier doen, maar blijkbaar vind je GOT alleen handig om een aantal stemmen te krijgen.

Ach, wie ben ik...

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-07 20:04

harlekein

Creator Owner

Ik ben een beetje aaan het rondnkijken. Wat je ook kunt doen is gewoon in het Nederlands hun brieven beantwoorden. Er staat nergens dat jij verplicht bent hun taal te spreken. Dat zou ook belachelijk zijn. Dan moeten hun weer een vertaler inhuren en wordt het weer een stapje lastiger.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 10 mei 2002 19:54 schreef Device het volgende:
Ik ben een beetje aaan het rondnkijken. Wat je ook kunt doen is gewoon in het Nederlands hun brieven beantwoorden. Er staat nergens dat jij verplicht bent hun taal te spreken. Dat zou ook belachelijk zijn. Dan moeten hun weer een vertaler inhuren en wordt het weer een stapje lastiger.
Daar had ik nog niet aangedacht , maar het kan wel leuk zijn ja.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 10 mei 2002 19:52 schreef Icey het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel zwak, lid worden om zoiets te posten??

Een echt lid had al een honderd aantal mensen geholpen, en die mensen willen ook wat terug doen, dan zou dit een goed manier geweest zijn.

Als je mij had geholpen als ik een probleem had zou ik jou graag een plezier doen, maar blijkbaar vind je GOT alleen handig om een aantal stemmen te krijgen.

Ach, wie ben ik...
Mijn neef zit hier al langer op en die zei dat het een gave site was. De eerste post wil niet zeggen de laatste.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-08 20:18
Dit hoort hier niet, en dit is ook SPAM. Doen we niet aan hier. Lees de FAQ :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:25

Exirion

Gadgetfetisjist

Helaas kan ik dit niet anders dan spam noemen. Succes, maar deze topic moet dicht.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.