Toon posts:

Iiyama HM703UT, HM704UTC, LS902UT

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan er mij soms iemand uitleggen wat het verschil is tussen de HM703UT, HM704UTC en de LS902UT?
Welk is de beste keuze kwa kwaliteit?
LS902UT (19") kan ik goedkoper krijgen dan die andere 2.
Is de kwaliteit van de LS902UT duidelijk minder?
Welke raden jullie mij aan?

• BuG2FiX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-08 17:44
704UCT is plat en heeft diamontron beeldbuis, daar zitten dus ook twee van die hele dunne lijntjes in. als je veel grafisch werk doet dan is dat een betere keus. de 19" is echt de simpelste 19" van iiyama, heeft een bolle beeldbuis en is enorm grooooot qua afmetingen, dus klein buro is niet handig.. ik zou voor de UTC gaan.

• CaineTanathos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-07 22:00
ik deze week de HM903DT gekocht, is megagoed :)

hoge refreshrates , heel veel instellingen, goed contrast enzo

Perilous to us all are the devices of an art deeper than we possess ourselves.

Verwijderd

ik zou zeker voor een met een platbeeld gaan dat kijkt makkelijker en ziet er stoerder uit.
alleen die 2 stomme lijntjes he. :(

Verwijderd

Ik heb de HM703UT en ben er super tevre mee. Die 2 lijntjes vallen wel mee, je raakt er aan gewent. Super mooi

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Vermeld anders ff wat je budget is, wat je ermee doet en of je perse een helemaal FLAT scherm wilt. Die 704UTC en 703UT zijn helemaal FLAT en zijn de beste 17" versies van Iiyama, terwijl de LS902UT het basismodel van de 19" is en NIET FLAT is.

• CaineTanathos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-07 22:00
bij mij zie de lijntjes amper en die raak je wel gewend

Perilous to us all are the devices of an art deeper than we possess ourselves.

Verwijderd

zou niet voor de ls902ut gaan. dei wordt wat wazig op de aanbevolen resolutie. als je scherp beeld wilt dan moet je echt voor een van die andere gaan of een duurdere 19' bijvoorbeeld.
Pagina: 1