Toon posts:

HP vectra

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een HP vectra alles werkt perfect...

Hij draaide altijd op 350 mhz (meer kon het mobo niet aan)
nu heb ik er laatst een 266 mhz processor in gehad en sinds dien komt mijn snelheid niet meer boven de 266 mhz uit (dus ook niet met mijn 350 mhz) heetft iemand een idee hoe dit kan en hoe ik dit kan oplossen???

Afbeeldingslocatie: http://weareonline.homelinux.org/uploadjpg/jpg/12.jpg

Dit is een pic van het mobo misschien dat iemand weet welk model het is

Afbeeldingslocatie: http://weareonline.homelinux.org/uploadjpg/jpg/22.jpg

Verwijderd

FF in je bios kijken naar de cpu instelling, of anders wat kloten met jumpers op je mobo, en als je er echt niet meer uitkomt de helpdesk van HP bellen.

Verwijderd

Bij dit type HP wordt de snelheid ingesteld met dipswitches, waarschijnlijk staan die dus niet goed.

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan in mijn bios niet instellen en als ik met min dipswitches ga spelen wil het ook niet echt lukken....:(

Heeft iemand misschien de juiste instelling voor mij??

• xshredx
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-07 09:14

xshredx

is dit het standaard kleur, of heb je hem een laagje verf gegeven?

voor je probleem: even contact opnemen met HP?

Verwijderd

Topicstarter
Nee dit is niet de standaart kleur

Ik heb hem voor mijn vriendin in een ander kleurtje gespoten maar hij is ondertussen een beetje versleten..

Contact opnemen met HP

Ik ga het even proberen.....

Ik bedenk me trouwens net dat toen ik die 266 processor er in deed geen enkle verandering heb gemaakt aan me dipswitches of jumpers en ook geen bios instelling het moet dus iets zijn wat de pc zelf gedaan heeft..

• arnoman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-08 07:42
Ey, daar heb ik er hier ook nog 4 van liggen (dataservertjez). Ik zal is ff kijke, ik heb hier geloof ik nog wel een instructie boekje liggen. K zal ff kijken.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 10 mei 2002 20:03 schreef arnoman het volgende:
Ey, daar heb ik er hier ook nog 4 van liggen (dataservertjez). Ik zal is ff kijke, ik heb hier geloof ik nog wel een instructie boekje liggen. K zal ff kijken.
Kijk dat zou leuk zijn 8-)

• Kr3Kr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-08 16:48

Kr3Kr

Melpomene

post anders ff een screenshot van wcpuid, daar kunnen we wat mee, dan weten we welke instelling er fout staat...

Gregor van Egdom Krekr

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 10 mei 2002 20:07 schreef krekrrr het volgende:
post anders ff een screenshot van wcpuid, daar kunnen we wat mee, dan weten we welke instelling er fout staat...
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoeld met "wcpuid".....

Verwijderd

Topicstarter
Kan helaas geen screenshot posten want er zit nu geen hdd in die pc

Heeft iemand nog andere tips?

• eightValve
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

eightValve

Zegt u toch allemaal???

Weet je zeker dat er niet een 333 op gezeten heeft, dit is nl de snelste 66mhz fsb PII cpu???

Het zou ook niet logisch zijn als de traagste 100mhz fsb PII cpu (de 350) de snelste cpu is die het mobo aankan.

Als ie een 350 aankan het je een chipset met 100mhz fsb en dan kan ie ook een 400 en 450 aan.... :)

Ik denk dat je gewoon een 66mhz mobo hebt (met een LX chipset ofzo).

Heb je niet meer info over je mobo, je kan b.v. ff kijken welke chipset erop zit??

• arnoman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-08 07:42
Sorry, ik kan de handleidingen niet meer vinden. Ik zoek nog wel verder, maar kan ze tot nu toe echt niet vinden.
Pagina: 1