Hey tjek dit
hehe en dat met een ALDI draadloze optical hehe nooit verwacht dat het zou werken 

sorry voor de brakke pics...
sorry voor de brakke pics...
Verwijderd
MSI K7T266 Pro2|AMD Athlon XP 1800+|512 MB DDR|Leadtek Geforce 2 Ti 64 MB DDR|LG 16x DVD|IBM 60 GB 7200 rpm HD|Creative soundworks DTT3500 speakers|IIyama A902MT|Wacom Graphire 2|Logitech Mouseman Dual optical & MX500|Creative soundbl. Audigy|Trust sp
Blauw ledje ingebouwd..Op vrijdag 10 mei 2002 19:06 schreef DennieXP1 het volgende:
Heb je er iets mee gedaan ofzo. Ik vind dat blauwe licht zo vreemd.
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
www.hetbsg.nl
Verwijderd
Hier welOp vrijdag 10 mei 2002 19:26 schreef Beelzebub888 het volgende:
Waarom doen de pics het niet?
Verwijderd
neh is geen soup-ed. btw wat een ophef over een blauw lampje zegOp vrijdag 10 mei 2002 19:33 schreef _Trinity_ het volgende:
Netjes gephotoshoped hoor!
jawel kan heel goed.Op vrijdag 10 mei 2002 19:36 schreef xshredx het volgende:
gephotoshoped??
kan dat dan niet dat er een blauwe led ingebouwd wordt?
Moet je ook niet in zutphen halenOp vrijdag 10 mei 2002 19:16 schreef G_SHOCK het volgende:
kewl hoor was ik ook van plan maar de leds bij manders zijn veel ste duur. (ik woon dus ook in zutphen)
Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen
Jij snapt het volgens mij niet helemaal...Op vrijdag 10 mei 2002 19:36 schreef naadnek het volgende:
[..]
neh is geen soup-ed. btw wat een ophef over een blauw lampje zeg
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.
Verwijderd
En of ik het snapOp vrijdag 10 mei 2002 22:05 schreef PC-Reactive het volgende:
[..]
Jij snapt het volgens mij niet helemaal...
---
btw, leuke mod!
DFI Lanparty NFII Ultra B | AMD XP-M 2400+ | 2x Twinmos 512MB PC3200 | Sapphire Radeon 9800 Pro
Hitachi Deskstar 160GB S-ATA 8MB | NEC ND-3540
NIET heb ik ook geprobeert.. dan heeft het oogje teweinig ligt en dan gaat je muis flippen of hij doet helemaal niks..Op vrijdag 10 mei 2002 22:15 schreef Anticipation_AJT het volgende:
Ik vin het rooie lampje al irritant, laat staan fel blauw, hoe kan ik em modden zodat het lampje weg is?
Verwijderd
Ik heb zelf al enige tijd een blauwe LED in me muisje en het is veel minder irritant/minder fel dan een rood LEDje:Op vrijdag 10 mei 2002 22:15 schreef Anticipation_AJT het volgende:
Ik vin het rooie lampje al irritant, laat staan fel blauw, hoe kan ik em modden zodat het lampje weg is?

Waar woon je?? hehehe...Op vrijdag 10 mei 2002 22:04 schreef BillsGate het volgende:
Gaaf man! Ik was al blij met een 'blauw' toetsenbord, maar een muis is natuurlijk helemaal roelerend!
Kun je misschien een keer langskomen om mijn cordless mouseman optical te verbouwen? ik heb nog wel een kerstboomlampje liggen
Ehm.. vroeger... heeeeel vroeger... waren er muizen zonder LEDjes.. die hadden balletjes!! En dat was heeel gaaf, want dan zeg je geen lichtjeOp vrijdag 10 mei 2002 22:15 schreef Anticipation_AJT het volgende:
hoe wou jij pic met zulke brakke kwalieteit fotosoepen???\Op vrijdag 10 mei 2002 19:33 schreef _Trinity_ het volgende:
Netjes gephotoshoped hoor!
Verwijderd
Vroeger probeerde we juist LEDjes erbij te zetten i.p.v. ze te verwijderenOp vrijdag 10 mei 2002 23:41 schreef Sn3akz het volgende:
[..]
Ehm.. vroeger... heeeeel vroeger... waren er muizen zonder LEDjes.. die hadden balletjes!! En dat was heeel gaaf, want dan zeg je geen lichtje
Heb hier nog altijd echte mannen met ballen en heb nergens last van..![]()
Ja waarom niet...Op vrijdag 10 mei 2002 23:42 schreef Wildfire het volgende:
Zou het mogelijk zijn om in een Logitech Dual Optical Wheelmouse twee verschillende LEDs te gebruiken?
Hehe.. ik heb dus die Dual Optical MouseMan... lijkt me wel vet.... bijv. wit en blauw of zoOp vrijdag 10 mei 2002 23:42 schreef Wildfire het volgende:
Zou het mogelijk zijn om in een Logitech Dual Optical Wheelmouse twee verschillende LEDs te gebruiken?
I love watercooling
Zorg er wel voor dat je de muis wel weer goed in elkaar zet heheOp vrijdag 10 mei 2002 23:44 schreef Garrett het volgende:
[..]
Hehe.. ik heb dus die Dual Optical MouseMan... lijkt me wel vet.... bijv. wit en blauw of zo
Verwijderd
Groen / GeelOp vrijdag 10 mei 2002 23:47 schreef Plank het volgende:
[..]
Zorg er wel voor dat je de muis wel weer goed in elkaar zet heheanders werkt ie niet ( spreek uit ervaring )
ik zou zelf de kleuren combi nemen
Blauw/rood
rood/geel
wit/blauw
blauw/blauw
Wat jij wil!!! maar als ie af is post dan wel pics..Op vrijdag 10 mei 2002 23:49 schreef vanDee het volgende:
[..]
Groen / Geel