[OC]Geforce2 MX200 64mb

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• Pollore
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-07 10:13
Ik heb mijn Geforce2 MX200 64mb effe overgeclocked naar een aardige snelheid vind ik al wel ik wil nog verder gaan maar ik wacht nog op mijn Blue Orb zodat ik die erop kan gooien.
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/hessel/MX2002.jpg
staandaard snelheid van me de kaart

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/hessel/MX2001.jpg
Na overclock

Ik ben nog aan het uitvogelen welk merk het is maar het is geen A-merk dat weet ik wel zeker. Ik heb 2 koelblokjes uit een AMD Duron koeler gezaagd en die heb ik op memory vastgezet met Thermal Adhesive. Verder zit er nog een standaard cooler op de videokaart.

Ik zal straks effe nog wat foto's van de kaart zelf posten. Oh ja heeft iemand nog ideetjes om verder te gaan? of heeft iemand ervaring hoe ver een Geforce2 MX200 gaat?
Ik wil niet me lievtallige kaartje mollen natuurlijk :P

Upside down

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik ben met een vriend zijn gf2 mx400 aan het modden. We dachten ook aan een Blue Orb en dan die heatsink die standaard erop zit in 4 stukken te zagen en op het geheugen te plakken.

Ook nog een beugel maken zodat er een fan op de heatsinks is gericht.

Ik had hier een topic geopend om ideeen van mensen te vragen maar die werd dicht gegooid dus zal deze straks ook wel dicht zijn ;(

Als hij dicht is kun je dan wat pic's naar mij opsturen? Email staat in profiel :)

iRacing Profiel | Mijn SimRig

• Palmboom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-05 13:47
behoorlijk nutteloos om op een Geforce2MX geheugen heatsinks te plaatsen als je het mij vraagt, die dingen worden compleet niet warm.

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Op vrijdag 10 mei 2002 19:12 schreef Palmboom het volgende:
behoorlijk nutteloos om op een Geforce2MX geheugen heatsinks te plaatsen als je het mij vraagt, die dingen worden compleet niet warm.
Als hij warm is krijg je toch artifacs? Bij hem krijgt hij dus artifacs. Dus wilt hij extra cooling :)

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Dit topic is gesloten.