als ik een paar minuten niks doe met mijn pc, gaat hij ineens standby (ik krijg een zwart scherm en het is niet de screen saver van windows) als ik dan een dvd of tv zit te kijken met mijn tv kaart dan is dat heel irritant, want dan moet ik steeds weer met de muis bewegen zodat het weggaat, weet iemand hoe je dat kan uitzetten? zie specs. voor mijn tft monitor
Is dit de standby van je OS of van je monitor zelf? Misschien dat je met je OSD-menu de powersaving uit kunt zetten?
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
eh
start
configuratiescherm
energie beheer..
alles uitschakelen..
start
configuratiescherm
energie beheer..
alles uitschakelen..
Kijk eens in je control panel bij Power Opties (o.i.d.) EN bij de display properties. In deze beide schermen kun je een delay instellen voor het uitschakelen dan wel in standby zetten van je monitor. Grote kans dat je probleem daarmee verholpen is.
OSD = OnScreenDisplay, dus het menu dat je via je monitor kunt bedienen (met de knopjes die daarop zitten).
Als dat wel zo is, zit er iets goed mis wat ik niet zou kunnen oplossen, ja, behalve dus alle powersaving shit uitzetten, maar da's niet echt _de_ oplossing dan
Hij hoort gewoon niet uit te gaan tijdens schermactiviteit.
Lijkt me dat dat niet je monitor uitzet als je een film zit te kijkenOp vrijdag 10 mei 2002 19:14 schreef knights16 het volgende:
eh
start
configuratiescherm
energie beheer..
alles uitschakelen..
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Verwijderd
on-screen display, het menu dat in je monitor zit, er zal vast wel ergens een knopje 'menu' op je tft zitten.Op vrijdag 10 mei 2002 18:58 schreef HavocChamp het volgende:
[..]
]
osd-menu
Nee, wieltjes en potmetertjesOp vrijdag 10 mei 2002 19:16 schreef MREn het volgende:
[..]
on-screen display, het menu dat in je monitor zit, er zal vast wel ergens een knopje 'menu' op je tft zitten.
Bij mij gaat mijn monitor ook wel eens gewoon naar screensaver tijdens film kijken
Pagina: 1