Ik speel best vaak Red Alert 2 en ik hou van de stijl van het spel, maar het lukt me niet om over het netwerk te spelen. Wat is een moderner alternatief? Is Dune 2000 wat?
dune 2000 is volgens mij ouder dan red alerd2 
empire earth mischien wat
empire earth mischien wat
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
subtiel vraagje...
Je hebt toch wel ipx/spx installed?
Je hebt toch wel ipx/spx installed?
Ik dacht dat RA2 via IP werkte? 
Ik heb ook een RA2 gehad die niet over een netwerk wou werken, maar dat was een gekraakte kopie (stout, hè?).
Misschien is dat het probleem?
Ik heb ook een RA2 gehad die niet over een netwerk wou werken, maar dat was een gekraakte kopie (stout, hè?).
Misschien is dat het probleem?
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Ik zit niet zo in die games, dus ik wist niet of die Dune ouder of nieuwer was.
En voor degene die mij probeert te helpen met het RA2 probleem, ik heb alles al geprobeerd. Maar het is mijn eigen stomme schuld omdat ik een niet legale versie heb die je niet kan updaten.
En RA2 heeft ook wel wat irritante dingetjes, zoals oerdomme AI, maar daar was al een heftig topic over geweest.
<edit>Indeed Anandus
</edit>
En voor degene die mij probeert te helpen met het RA2 probleem, ik heb alles al geprobeerd. Maar het is mijn eigen stomme schuld omdat ik een niet legale versie heb die je niet kan updaten.
En RA2 heeft ook wel wat irritante dingetjes, zoals oerdomme AI, maar daar was al een heftig topic over geweest.
<edit>Indeed Anandus
Verwijderd
Als je zeker weet dat je alles al hebt geprobeert misschien is sudden strike, earth 2150(oud), of zoals gezegt empire battle for dune is ook zeeer goed 
Maar als jij RA2 orgineel hebt dan moet hij het gewoon doen over het netwerk.
Maar als jij RA2 orgineel hebt dan moet hij het gewoon doen over het netwerk.
en zoals ik al zei kijk ook ff naar empire earthOp vrijdag 10 mei 2002 18:35 schreef RedDot het volgende:
Maar het is mijn eigen stomme schuld omdat ik een niet legale versie heb die je niet kan updaten.
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
hmmm RA2 is wél updateble zonder legale versie... alleen is dat dus voor jullie nog onbekend, probeer voor de gein eens het forum van westwood of een andere grote RA2 site.... tis maar een gokje, enne idd... IPX/SPX werkt wel het beste voor RA2... maar TCP/IP wil ook perfect
Deze plek is te koop.
Verwijderd
hehehehe al weleens yuri's revenge geprobeerd, of wacht op C&C Generals http://www.cncgenerals.com
Verwijderd
dat is een van de weinige spellen die ik orrigineel heb gekocht, en gvd, wat een kut spelOp vrijdag 10 mei 2002 18:37 schreef Crash-Override het volgende:
Emperor - Battle for Dune is ook wel lollig

Verwijderd
gemeen giegeltjeOp vrijdag 10 mei 2002 22:53 schreef jcross het volgende:
[..]
dat is een van de weinige spellen die ik orrigineel heb gekocht, en gvd, wat een kut spel, misschien leuk als je er niks voor hebt uitgegeven
<font color=red>Goh, één van die die linkjes mag niet volgens de FAQ Maar daar zal het aankomende mailtje wel wat meer duidelijkheid in verschaffen :)</font>
misschien kun je hier wat mee.
misschien kun je hier wat mee.
hehehe, totally trueOp vrijdag 10 mei 2002 22:53 schreef jcross het volgende:
[..]
dat is een van de weinige spellen die ik orrigineel heb gekocht, en gvd, wat een kut spel, misschien leuk als je er niks voor hebt uitgegeven
ik had em idd niet legaal, maar ik hou sowieso niet van dat soort spellen
Verwijderd
earth 12345 ofzo
Empire Earth... als je nodig hebt..
[ MasterOverdrive was stout! MasterOverdrive klapjes krijgen
]
ach ja, ben toch gestoord.
uhmmm, tja strategie van boven he
dune kan 
en dan is er natuurlijk uhhh dat ene ://// DAMN hoe heet dat ook weer! kom er niet op
met al die amahoela ventjes die onzin uitkramen enzo, je ken muren bouwen en een town centre en die shit DAMN hoe heet dat
Empire Earth... als je nodig hebt..
[ MasterOverdrive was stout! MasterOverdrive klapjes krijgen
ach ja, ben toch gestoord.
uhmmm, tja strategie van boven he

en dan is er natuurlijk uhhh dat ene ://// DAMN hoe heet dat ook weer! kom er niet op
met al die amahoela ventjes die onzin uitkramen enzo, je ken muren bouwen en een town centre en die shit DAMN hoe heet dat
ehm, dudeOp vrijdag 10 mei 2002 23:33 schreef duncanvdlinden iets wat ie beter niet had kunnen doen:
check de FAQ nog es, dat mag hier dus niet

Verwijderd
banaan? wie had het over een banaan? oww die koninginuh banaanOp zaterdag 11 mei 2002 00:56 schreef Crash-Override het volgende:
[..]
ehm, dude
ehm, dudeOp zaterdag 11 mei 2002 00:55 schreef MasterOverdrive ook iets doms:
earth 12345 ofzo
[...]

Tsja, hij heeft mailOp vrijdag 10 mei 2002 23:33 schreef duncanvdlinden het volgende:
Deze keer kom je er genadig vanaf; denk de volgende keer wat langer na eer je op 'verstuur' kliktOp zaterdag 11 mei 2002 00:55 schreef MasterOverdrive het volgende:
[ MasterOverdrive was stout! MasterOverdrive klapjes krijgen]
<font color=blue>Continue on-topic please :)</font>
Tiberian Sun (Firestorm) dezelfde grafische engine, maar dan in een andere tijd.
Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)
Pagina: 1