Toon posts:

[tnt2 m64] na OC weird?

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb van iemand gehoort dat je na het TEVER overklokken last krijgt van vreemde lijnen en aparte driehoeken ofzo :)
ff to the point,
Na 5tot10MHZ overclocken
ff benchmarken en nade tijd zal ik de score aan iemand geven en...
PATS vidkaart vast :P na wat commando's ALT-CTRL-DEL en dan afsluiten.
afkoelen en klaar is het weer :P
Maar die gast zei als je vreemde lijnen krijgt moet je terug naar powerstrip en default zetten)
maar hier freezde alles is dat normaal? :P

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Als hij te hoog is dan loopt hij niet meer stabiel en dan kan het gebeuren dat hij helemaal vast loopt.

Dan moet je gewoon weer een stapje terug nemen.

iRacing Profiel | Mijn SimRig

• Palmboom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-05 13:47
artifacts noemt men dat. Je zult het toch een stapje lager moeten proberen want je bent duidelijk tever gegaan met het clocken.

Hij zal waarschijnlijk niet kapot zijn hoor, maar je zult even moeten booten zonder die clocksettings. Waarschijnlijk lukt dit je wel als je in Safe mode opstart.

Verwijderd

Topicstarter
nu iets heel anders :D
ik zit nu in windhoos met een BIGGER probleem
ik zit met een beeld met sterretjes :P (net als bij nacht)
rooie blauwe en groene pixels,
(niet overal)
Ik heb net cool pasta er tussen ge propt
koel ribben wouden moeilijk los dus moest harder geweld gebruiken alleen heb ik zo'n idee dat ik dat beter niet kon doen
powerstrip wil nu niet starten hij zegt
No adapter installed :|
WTF iemand?

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-08 10:39
heb je de opmerking 'met een hamer pas alles' iets te letterlijk genomen ? ? :P

Ik denk dat je eers ff je kaart moet bekijken, heb je niks kapot gemaakt? zit er geen koelpasta op plekken waar het niet hoort (bijv. over de transistoren ofzo)?

Verwijderd

k heb maar een cpu fan op mijn koelblok van mijn TNT2 m64 gezet :)
eerst werd die ook gloeiend @ non oc :)

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-06 10:53
oei oei oei....heb je je videokaartje gemold... :? dat zou wel eens kunnen zijn, dus dat je beschadigingen aan het geheugen of de core hebt veroorzaakt, of dat er van die koelpasta, die geleidend is, op leidinkjes is gekomen :( das dus niet mooi..misschien ff schoonmaken?

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Verwijderd

Topicstarter
ff schoonmaken...... :D
Hoe durf je die bende wil er niet af ;)
ben ook al met brandspiritus bezig met een tandenborstel die ik nog moet gebruiken :P *jokin*
Jah ik heb wat geknoeit wat leid tot aparte pixels :P
(heb hem gisteren in een andere computer getest... same problem ;( wheheheeee

Toen ik die shit er op deed zong ik nog
"Saus voor over de pasta" Nooit weer pasta voor mij :D
ik laat hem nog liever in vlammen opgaan dan dit :P

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Op zaterdag 11 mei 2002 07:06 schreef Devilseye het volgende:
ff schoonmaken...... :D
Hoe durf je die bende wil er niet af ;)
ben ook al met brandspiritus bezig met een tandenborstel die ik nog moet gebruiken :P *jokin*
Jah ik heb wat geknoeit wat leid tot aparte pixels :P
(heb hem gisteren in een andere computer getest... same problem ;( wheheheeee

Toen ik die shit er op deed zong ik nog
"Saus voor over de pasta" Nooit weer pasta voor mij :D
ik laat hem nog liever in vlammen opgaan dan dit :P
Je kan er nog wel een redelijk snelle sleutelhanger van maken, en natuurlijk een nieuw kaartje halen.

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Verwijderd

Topicstarter
Sinterklaas weet niet wat ie wil,
blijf eens van een topic af man Volgens mij wil je me weer zover krijgen dat ik weer een OW krijg ofniet?
Je maakt de helebende op dit bord onoverzichtelijk

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08 15:29
Op zaterdag 11 mei 2002 11:38 schreef Devilseye het volgende:
blijf eens van een topic af man Volgens mij wil je me weer zover krijgen dat ik weer een OW krijg ofniet?
Nee JIJ maakt hier de boel ellendig, JIJ zorgt ervoor dat vrijwel AL je topics op slot gaan, en als je wil klagen, moet je dat in LA doen. Sinterklaas is een goeie mod, en hij heeft het met VB het beste voor, maar dat wordt alleen maar lastig gemaakt met users zoals JOU!

Sorry hoor, maar dit moest er even uit, hij heeft net ook al een topic in LA geopend, en die werd op slot gezet, gaat ie vervolgens hier klagen. Als je het er niet mee eens bent, zou je ook nog de Bemiddelaar kunnen mailen.

Ik hoop dat het nu een beetje duidelijk is :)

Verwijderd

Op zaterdag 11 mei 2002 11:38 schreef Devilseye het volgende:
Mensen zoals jij verpesten de boel hier op deze manier, ben je het niet met me eens ga je maar klagen in LA of naar een ander forum. www.beginnersweb.nl of www.helpmij.nl is misschien wel geschikt voor je.

Denk je nou echt dat ik 3 topics die over hetzelfde onderwerp gaan open ga houden omdat jij zo nodig snel geholpen moet worden?

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:10

Exirion

Gadgetfetisjist

Ga maar 's wat meer info zoeken over overclocken, want het is wel duidelijk dat je niet echt een idee hebt van waar je mee bezig bent.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.