o2 abonnement probleem met dutchtone

Pagina: 1
Acties:

• karrde1980
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-09-2023
ik heb een probleem ik heb een o2 -180 abonnement(voorheen genie180 mobile) en kan geen smsjes ontvangen die via een mobiele telefoon met dutchtone zijn verzonden naar mijn o2 abonnements mobiel....

andersom lukt t wel ik kan wel naar dutchtone mobiele gebruikers sturen...
wie weet hoe dit komt???

• The_Wireless_Guy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-08 14:28

The_Wireless_Guy

Finally found an icon

Je geeft wel erg weinig info!

Heb je een origineel O2 nummer of heb je een geporteerd nummer? Had je voorheen hier ook last van of is het sinds kort? Is er iets veranderd voor die tijd?

Antenne en masten malloot

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Kan je wel ontvangen vanaf andere providers (Vodafone, KPN, Ben)? Denk dat je dit beter kan vragen bij de helpdesk van O2 btw.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• karrde1980
geporteerd nummer dat wel maargoed kan wel van ieder andere aanbieder ontvangen en versturen(ook naar dutchtone!)

Verwijderd

Merkwaardig, aangezien het feit dat O2 en dutchtone gewoon SMS-jes naar elkaar kunnen sturen en ontvangen.
Ik denk dat er een probleem zit bij de persoon die dutchtone heeft aangezien ik geen problemen ken op dit gebied!

• karrde1980
vaag t is zo bij meerdere dutchtone gebruikers...
en bij o2 zeggen ze dat t nie aan mij ligt...

raar hoor :? ...........

• The_Wireless_Guy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-08 14:28

The_Wireless_Guy

Finally found an icon

Van welke operator komt je nummer? Daar zit dan waarschijnlijk de fout. Bij porteringen wil het nogal eens voorkomen dat een van de operators de porteing niet heeft verwerkt en dus sms nog naar de oude operator blijft sturen met als gevolg dat ze dus niet aankomen.

Btw: O2 moet dit probleem voor je oplossen aangezien zij de inporterende partij zijn. Dus klantenservice O2 bellen!

Antenne en masten malloot

Pagina: 1