Toon posts:

[DF] Delta Force TaskForceDagger

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
http://www.novalogic.com/games/DFTFD/

Probeert Novalogic

-met dit spel wat extra geld in het laadje te brengen
-de Delta Force community tevreden te houden tot het écht vernieuwende DF5 waarin er oa een nieuwe 3D engine op stapel staat
-een serieuze poging tegenover de concurrerende multiplayer successen te doen?

Voor mij keuze 2......

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:35
ach ja, het is weer een leuke extra
denk dat ik het ook meer zal zien als een soort add-on,
dan een compleet nieuw spel

• Shadowtje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-01 16:55

Shadowtje

Shadow

Zal wel uitgesteld worden. Ze proberen nu een update voor dflw te maken. Na testversie 1.00.33 en een dag later 1.00.34 (<- mocht niet voor iedereen zijn, maar ze waren zo slim om em op hun ftp te zetten :)). Nu hadden ze gisteren in de planning .36 uit te brengen. Deze hadden overigens vorige week al uit moeten komen :p

En over TFD. Ach, nieuwe mappen zijn leuk, maar ik wil gras me gras terug :p

Novalogic ziet het meer als een manier om weer wat geld te verdienen. Een paar maanden terug hadden ze laten weten dat ze geen updates meer zouden uitbrengen voor DFLW. Hierop hebben ze echter heel veel commentaar op gehad. (oa. dat het geld binnen was en ze er niets meer aan hoefte te doen)

Nu komt er een nieuwe versie en hup, snel een update want ontwikkelen voor LW om de mensen toch maar vast te houden...

dit is geen link

Verwijderd

Topicstarter
De .34 is ook niet helemaal bugfree naar het schijnt. Servers schijnen te crashen na 1 of 2 maps. De versie die op het moment het meest gebruikt wordt is nog altijd .31, omdat daar niets mis mee is en ooit is geweest.

Novalogic heeft na de invoering van DFLW als het op DF aankomt op de luie reet gezeten en nu komen ze uiteindelijk anderhalf jaar later met het bericht dat een ánder bedrijf, Zombie Interactive, de vierde versie van Delta Force gaat maken, die eigenlijk meer een add-on dan een compleet nieuw spel is.

Als ze nog geld willen blijven verdienen aan de Delta Force serie zouden ze toch echt volgend jaar Delta Force 5 moeten hebben. Anders halen de cheaters het spel al gauw onderuit.

Ach, ik zie wel van de zomer. Kopen doe ik 'm zeker iig.

• Shadowtje

Shadowtje

Shadow

De .34 is ook niet helemaal bugfree naar het schijnt. Servers schijnen te crashen na 1 of 2 maps. De versie die op het moment het meest gebruikt wordt is nog altijd .31, omdat daar niets mis mee is en ooit is geweest.
Voor .31 zijn enkel wat te veel cheats uit. En er zitten een paar bugjes in. Als je bekend bent met lw dan weet je vastwel dat je met prone jumpen op hele leuke plekjes kan komen :)
Als ze nog geld willen blijven verdienen aan de Delta Force serie zouden ze toch echt volgend jaar Delta Force 5 moeten hebben. Anders halen de cheaters het spel al gauw onderuit.
Dat doen ze toch wel. Zolang Novalogic lekker blijft werken op deze manier (cheats blokkeren op jouw computer) zijn er met de dag weer nieuwe uit. Toen .34 uitkwam heb ik de dag zelf al weer de eerste speedcheater voorbij zien komen (en het was nog maar middag ;))
Ach, ik zie wel van de zomer. Kopen doe ik 'm zeker iig.
Tja, je moet wat als df-verslaafde :p (ik koop em dus ook :))

dit is geen link

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 10 mei 2002 21:57 schreef Shadow19 het volgende:

[..]

Voor .31 zijn enkel wat te veel cheats uit. En er zitten een paar bugjes in. Als je bekend bent met lw dan weet je vastwel dat je met prone jumpen op hele leuke plekjes kan komen :)
Dat is inderdaad waar. NL heeft bij .34 dit probleem eruit gehaald zodat dit niet meer mogelijk is...
Dat doen ze toch wel. Zolang Novalogic lekker blijft werken op deze manier (cheats blokkeren op jouw computer) zijn er met de dag weer nieuwe uit. Toen .34 uitkwam heb ik de dag zelf al weer de eerste speedcheater voorbij zien komen (en het was nog maar middag ;))
Tja ze zijn als onkruid...als je denkt dat het weg is komt het even zo snel weer terug. Je zal idd altijd mensen hebben dit het proberen te verzieken voor de rest. Des te beter als je ze in een server eens een goed pak slaag geeft >:)
Tja, je moet wat als df-verslaafde :p (ik koop em dus ook :))
Zitten we in een squad? ;) :7 8-)

• Shadowtje

Shadowtje

Shadow

Op zaterdag 11 mei 2002 00:30 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Zitten we in een squad? ;) :7 8-)
Al sinds DF2 (2 jaar nu) :)

En ik vond dit trouwens. Ze zijn niet zo snel bij novalogic ;)

dit is geen link

Verwijderd

DF2 is de beste DF tot nu toe....

DF3 is verneukt:

Geen gras :(!

Stomme bmp-tjes als wapens :(!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 11 mei 2002 00:45 schreef Ro2 het volgende:
DF2 is de beste DF tot nu toe
Hmja, ben het met je eens. Alleen de cheaters maken het in de multiplayer toch best rottig....
Geen gras :(!
Toen NL een nieuwe 3D engine voor DF3 maakte werd het al gauw bekend dat het gras niet zijn intrede zou doen in het vervolg van DF2. Maar het gras gaat naar het schijnt terugkomen in DF5 dus je moet nog ff wachten ;)
Stomme bmp-tjes als wapens !
Als ik speel zet ik dat altijd uit omdat het m'n gezichtsveld ietwat vergroot en me niet aflied...dus ik heb er geen last van 8-)

Verwijderd

Zit wat in, maar wat is nu eigenlijk het meest realistisch?

Geen wapen op je screen, of wel?

Ik neem toch aan dat je wapen zichtbaar is als je schiet vanuit FP in real life :?

• Shadowtje

Shadowtje

Shadow

Op zaterdag 11 mei 2002 13:22 schreef Ro2 het volgende:
maar wat is nu eigenlijk het meest realistisch?
Met een FN MAG pronejumpend vanaf een berg naar beneden rennen en ondertussen een paar man op 500m afschieten? :)

dit is geen link

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 11 mei 2002 13:24 schreef Shadow19 het volgende:

[..]

Met een FN MAG pronejumpend vanaf een berg naar beneden rennen en ondertussen een paar man op 500m afschieten? :)
>:)

Als je je gun zichtbaar wilt houden maakt dat niet echt iets uit....ik speel gewoon lekkerder zonder...en bovendien staat bij mij de resolutie op 640x480 dus dan blijft er weinig van over 8-)
Pagina: 1