Is dit te doen, in de FAQ staat eigenlijk hier helemaal niets over, alleen over kasten die een bestaande verflaag hebben van de fabrikant, alleen aluminium kasten hebben helemaal geen verf laag. Nu wil ik waarschijnlijk een Lian Li kast gaan spuiten [ moet de kast eerst nog kopen, maar dat terzijde] . Ik wil hem waarschijnlijk een Blauwe of zwarte kleur geven. Nu heb ik dus een vraag, bestaan er spuitbussen/verven die ervoor zorgen dat je nog steeds die lijnen/krassen behoud die de kast ook orgineel laat zien?
Ik bedoel die krassen die je ook krijgt op gals als je er met een doek hard overheen wrijft. Bestaan deze verf soorten?
Ik wil mijn kast gaan opspuiten om wat meer bescherming tegen krassen te geven, hoewel dit niet echt functioneel zal zijn. Want als ik dus die krassen wil behouden van de kast, zal de verf ook een soort olieachtige basis hebben.
Ofniet, graag ideeën.
Ik bedoel die krassen die je ook krijgt op gals als je er met een doek hard overheen wrijft. Bestaan deze verf soorten?
Ik wil mijn kast gaan opspuiten om wat meer bescherming tegen krassen te geven, hoewel dit niet echt functioneel zal zijn. Want als ik dus die krassen wil behouden van de kast, zal de verf ook een soort olieachtige basis hebben.
Ofniet, graag ideeën.
w00t