Toon posts:

[*zucht*] Jazpiper MVR64P SmartMedia card werkt ni

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo, naar heel veel ellende ([GVD] ik kan het niet geloven! :'() komt dit er ook nog eens bij de smartmedia card word niet gedetecteert tewel er in de manual staat dta het moet werken maar ik d8 meschien ligt het aan de firmware weet iemand een linkje naar zoon site? of kan ik dit gewoon vergeten? :'(

edit: het is een smart media card van het merk Dane-Elec 3.3V 64MB

Verwijderd

Topicstarter
niemand zeker? :'(

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Op vrijdag 10 mei 2002 18:47 schreef Egberttheone het volgende:
niemand zeker? :'(
Regel is om min. 24 uur te wachten voordat je een topic omhoogschopt. Geduld aub

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Verwijderd

Topicstarter
ja baas

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-03 21:32
crosspost :+

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

Topicstarter
i think i need to trade this one for 2X32MB cards. Those cards will work for sure.

Verwijderd

Topicstarter
iets is me niet duidelijk, kan die firmware nu wel of niet upgedate worden heb namelijk gevraagt ana regenboog en die zeggen dat inderdaad aan de firmware ligt. en hij zla ff vragen of ze dat kunnen update maar ja geen reply tot nu toe. weet iemand hier wara ik als het bestaat een firmware update kan krijgen?

Verwijderd

Ik heb dus en 32mb versie van die jazpiper. En heb nog nooit iets van een firmware update gezien op het verdwenen www.jazpiper.nl
Je had gewoon je jazpiper moeten meenemen om ff in de winkel te testen. Of was het besteld?
Hoedanook geen firmware updates gevonden. Mischien ff flink googlen.
Pagina: 1