Wil je hiermee nog wat zeggen?
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
suf nieuws
gewoon een plaatje achter/tussen z'n lcd geplakt
't is ook gewoon een papiertje
of is het gewoon grappig en zie ik de humor niet?
gewoon een plaatje achter/tussen z'n lcd geplakt
ja duhDe uitvinding zou niet te koste gaan van de hoeveelheid geheugen in de telefoon.
of is het gewoon grappig en zie ik de humor niet?
snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.
Tja, je loopt telkens met zo'n stomme foto op je beeldscherm, zodat het moeilijker leesbaar is. En het zal er vast ook wel weer uit te halen zijn..
Kortom: Nee, niet handig.
Kortom: Nee, niet handig.
🌞🍃
Lekker onduidelijk lezen zo met die achtergrond!
Doe mij mijn mooie blauw LCDtje maar van mijn SamsungR210s...maybe binnenkort "upgraden" naar de N500
Doe mij mijn mooie blauw LCDtje maar van mijn SamsungR210s...maybe binnenkort "upgraden" naar de N500
Default blanke hetero
Verwijderd
Wat een ranzige foto by the wayOp vrijdag 10 mei 2002 17:02 schreef LJ het volgende:
http://www.telegraaf.nl/digilink/teksten/digi.telefoon.foto.adres.modisakgosi.html
Trouwens, hoe zit het eigenlijk?
Worden er dan (nogsteeds) zo veel telefoons gejat? Mijne is iig nog nooit gejat, maar ook misschien omdat ik bijna nooit buiten ben en hem nog niet zo lang heb.
Hoe zit het nu dus met het stelen van telefoons?
Worden er dan (nogsteeds) zo veel telefoons gejat? Mijne is iig nog nooit gejat, maar ook misschien omdat ik bijna nooit buiten ben en hem nog niet zo lang heb.
Hoe zit het nu dus met het stelen van telefoons?
🌞🍃
Weer interresant nieuws van de Telegraaf..
Denk ook niet dat dit veel zin heeft.
Denk ook niet dat dit veel zin heeft.
Feyenoord!
Verwijderd
Mag ik jou User Icon voorlopig gebruiken... pls...Op vrijdag 10 mei 2002 17:39 schreef MisteryMan het volgende:
Lekker onduidelijk lezen zo met die achtergrond!
je vergeet het slot
w00t.. jij hebt veel zegOp vrijdag 10 mei 2002 20:50 schreef HlpDsK het volgende:
Hier .. gebruik er een van mijn voorraad.
[afbeelding]
* Dennahz word jaloers
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()