[oc] Probleem geforce2mx na overklokken

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• Aphelion
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-02 20:34
Ik heb laatst geprobeerd mijn AMD AThlon Thunderbird 1ghz over te klokken. Ik heb een biostar M7VKA moederbord met een standaard 230 watt voeding, maar de problemen komen uit mijn Geforce 2mx 32mb op AGP.

Ik heb 2 casefans en een 80mm fan op me unlocked athlon. Maar zodra ik ook maar met 20 mhz verhoog (moederbord kan alleen stapjes 20mhz), en ik start een 3d spel, krijg ik allemaal vage strepen bij tegenstanders in MOHAA, Q3 en SOF2.

Ik heb iemand horen zeggen dat ik iets speciaals in de bios moest instellen maar dat is een hele tijd terug en ben ik vergeten.

Kan iemand helpen? :?

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Met powerstrip het geheugen wat lager laten draaien is mischien een oplossing.

iRacing Profiel | Mijn SimRig

• Aphelion
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-02 20:34
Hmmz hoe moet ik dat doen. (weet nie wat powerstrip is bijv.) ?

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Op vrijdag 10 mei 2002 17:19 schreef stam15 het volgende:
Hmmz hoe moet ik dat doen. (weet nie wat powerstrip is bijv.) ?
Dat is een programmatje waarmee je je videokaart kunt overclocken. In dit geval dus onderklokken :)

Je kunt het wel vinden als je zoekt op google :)

Het progje is heel makkelijk als je het ziet weet je hoe het werkt met behulp van schuifjes :)

edit
Je kunt natuurlijk ook een cooler op de core doen en wat heatsinks op het geheugen

iRacing Profiel | Mijn SimRig

• Devil
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Devil

King of morons

Op vrijdag 10 mei 2002 16:57 schreef stam15 het volgende:
Ik heb laatst geprobeerd mijn AMD AThlon Thunderbird 1ghz over te klokken. Ik heb een biostar M7VKA moederbord met een standaard 230 watt voeding, maar de problemen komen uit mijn Geforce 2mx 32mb op AGP.

Ik heb 2 casefans en een 80mm fan op me unlocked athlon. Maar zodra ik ook maar met 20 mhz verhoog (moederbord kan alleen stapjes 20mhz), en ik start een 3d spel, krijg ik allemaal vage strepen bij tegenstanders in MOHAA, Q3 en SOF2.

Ik heb iemand horen zeggen dat ik iets speciaals in de bios moest instellen maar dat is een hele tijd terug en ben ik vergeten.

Kan iemand helpen? :?
Sommige agp kaarten gaan stuiteren als je de fsb te ver verhoogd. Mijn TNT2 kaart stopt er helemaal mee als de fsb te hoog staat (systeem boot dan wel, maar hij geeft gewoon geen beeld)

After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.

Verwijderd

faq/searchvraag..
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.