Toon posts:

[FreeSCO] hoe veilig eigenlijk?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben gevraagd om een verhaaltje op te hangen over FreeSCO. Ik weet er aardig wat van, heb het zelf een tijd gedraaid, ik zie anderen het draaien en ik heb er aardig wat vertrouwen in.

Afhankelijk van je configuratie en je mentaliteit lijkt FreeSCO veilig te zijn. (poortscans en hackchecks leveren geen opzienbarende dingen op). Maar ik weet eigenlijk weinig over specifieke exploits e.d. i.v.m FreeSCO.

Zijn er personen die mij iets over hun ervaringen kunnen vertellen, of misschien een link hebben naar wat info hier omtrent?

alvast bedankt :)

Verwijderd

box.astalavista.com ofzo? effe zoeken.

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:23

Dennahz

Life feels like hell should.

he dwerg ik zou je post ff editten.. :) die site eruit halen dus ;)

Twitter

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-07 20:55

FastBunny

Give it the Works !

Tis veilig genoeg voor thuis. Helemaal dicht krijg je het toch nooit. En dan nog. Is iemand er echt in geintereseerd om uren et kloten om door mijn router heen te komen? Om vervolgens een hele tijd te klote om op mijn server te komen voor totaal onnuttige bestanden :?

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Op vrijdag 10 mei 2002 22:42 schreef BrEeZeR het volgende:
he dwerg ik zou je post ff editten.. :) die site eruit halen dus ;)
ten eerste klopt het aders niet :P
en ten tweede gebruik ik het linux gedeelte van het box netwerk ook altijd om exploits te vinden :P