Toon posts:

[HD]80 ziet maar 33 gig?

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een probleem want mijn nieuwe Maxtor D740X (7200rpm, 80gig) geeft maar 33 gig aan in windows en de bios (Nou ja, bij die overview bij het booten). Ik heb em ook in de pc van iemand anders gedaan en precies hetzelfde :{

Met partition magic (in DOS) heb ik hem geformateerd en ge partitioneerd (C = 5 gig, D = rest).

Maar toch, hij ziet maar 33 gig.

Hij is nieuw, gister door mijn neef uit Duitsland mee gebracht en ik heb het pakje zelf open gemaakt enzo.

Wat kan het probleem zijn?

Zie sig voor systeem

• machiel
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-02 18:49
Welk moederbord heb je en welke biosversie? (is tevens hint voor oplossing van het probleem ;))

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:46

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Veel oudere moederborden hebben een 32-gig grens, dat is dan het maximale wat je mobo herkent..

probeer eens een biosupdate?

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 10 mei 2002 16:33 schreef mickgreen het volgende:
Welk moederbord heb je en welke biosversie? (is tevens hint voor oplossing van het probleem ;))
Ehm, tsja, goeie vraag.

Ik heb een Packard Bell :{ en ik weet niet wat voor mobo het is, iets met Phoenix, maar voor de rest :? Bois weet ik dus ook niet.. Naja, zit wel een stickertje op mn bios.. Ik zal eens kijken of dat met een beetje zoeken wat oplevert..

Verwijderd

Dat probleem had ik ook bij een kameraad. Gewoon bij Maxtor een progje downloaden die dit probleem kan oplossen.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 10 mei 2002 16:39 schreef MeXter het volgende:
Dat probleem had ik ook bij een kameraad. Gewoon bij Maxtor een progje downloaden die dit probleem kan oplossen.
Goed idee *D

Heb je misschien een linkje voor me? Ik kan het niet vinden ;) plz

:D

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:08

TTLCrazy

Listen to Frankie

je moet gewoon bij www.maxtor.com kijken en links op product support klikken en vervolgens software & utilities

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Gewoon de faq even lezen..

http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/2#2

En vooral opletten op die opmerking over de jumper.. (je kunt namelijk met een jumper de hdd hardwarematig limiteren!)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.