Draden tekort

Pagina: 1
Acties:

• Eraser127
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-08 18:32
Hebben voor een Cellie 700 systeem een andere kast gekocht, maar nu zit het mobo vast in de kast, alleen zijn de draden van de powerknop enz. te kort. Maakt het nog veel uit als ik de ferriet-ring er uit haal?

My Discogs

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:03
je bedoeldt dat ringetje wat alles bijelkaar houd?

die mag er gewoon af

• Banzi
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-07 11:15
meestal krijg je daar toch geen storing van... Die dingen zitten er alleen maar op om de kast aan een bepaalde normering te laten voldoen...

Ik zag, ik nam en ik kwam...

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Heb die dingen gewoon uit mijn kast gesloopt. Zie het nut er niet van in voor een stel ledjes.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op vrijdag 10 mei 2002 16:07 schreef internetinfo het volgende:
je bedoeldt dat ringetje wat alles bijelkaar houd?

die mag er gewoon af
Dat ding functioneert niet alleen als 'een dingetje die alles bij elkaar houd' maar deze weert storingen. Je kan wel zeggen dat je dat ding er altijd af haalt tegenwoordig en nergens last van hebt, maar bij oude systemen kan je nog wel eens last hebben van wat meer storing.

Wat meer info over dat dingetje kan je trouwens in dit topic lezen.

Verwijderd

Op vrijdag 10 mei 2002 16:30 schreef Aikeleer het volgende:

[..]

Dat ding functioneert niet alleen als 'een dingetje die alles bij elkaar houd' maar deze weert storingen. Je kan wel zeggen dat je dat ding er altijd af haalt tegenwoordig en nergens last van hebt, maar bij oude systemen kan je nog wel eens last hebben van wat meer storing.

Wat meer info over dat dingetje kan je trouwens in dit topic lezen.
het is idd voor storing ;). Al heb ik geen enkel probleem met mijn (nieuwere) systemen, zoals Aikeleer al zegt, met een p1 krijg ik hele vage dingen als ik dat ding eruit sloop :{ . Je kunt ook gewoon er langere draden aan zetten, is veiliger ;)
Pagina: 1