Als ik mijn ASP site double-vision.com op de FTp heb geupload krijg vaak deze melding -2147417842 (0x8001010e)
wat is dat er en wat kan ik er aan doen
wat is dat er en wat kan ik er aan doen
Exact expert nodig?
Verwijderd
misschien kan ja daar iets meeIf the web site is running low (In process) there are no errors with ASP sites.
1
2
| EOLE_RPC_E_WRONG_THREAD : INTEGER -2147417842; -- 0x8001010E
-- CoInitialize has not been called on the current thread. |
je hebt zeker niets van Delphi of Php runnen op die server?P.S. If you obtain error -2147417842 (0x8001010e), put the protection of IIS at low (process IIS), this message should disappear. Or then, if you use TEENAGER, to make a override of the manufacturer of WebModule by putting CoInitializeEx(0, COINIT_MULTITHREADED) and CoUnintialize in the destructor.
Verwijderd
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
En wat staat er in global.asa?Op vrijdag 10 mei 2002 17:03 schreef Bit.neuker het volgende:
... doet ut ook nie!
terwijl dit er alleen maar in staat:
<%
response.write("TEST")
%>
Verwijderd
Ik kreeg net een mailtje van mijn server provider dat de ASP server was gecrached jeah SureOp vrijdag 10 mei 2002 18:19 schreef Sjaaky het volgende:
Nee global.asa hoeft absoluut niet. Je kunt daarin componenten definieeren. Deze worden dan geladen als je ze nodig hebt. Als daar iets verkeerds in zou staan, zou dat de oorzaak geweest kunnen zijn.