Toon posts:

protect push power?

Pagina: 1
Acties:
  • 496 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik ben nieuw hier maar ff een vraag over onze midiset.
We hebben zo'n midiset(sony rxd10AV) en bij het aanzetten van dit ding verschijnt er op het display: Protect Push Power. Opnieuw aanzetten blijkt te helpen. Als je dan binen ongeveer 10 minuten hem weer aan zet komt de melding niet terug maar als ie langer uitstaat verschijnt bij het aanzetten de melding opnieuw. In de gebruiksaanwijzing staat het probleem ook vermeld en dan met deze verklaring: er is een te hoog invoersingaal binnengekomen. Wacht even en probeer het later opnieuw. Ik heb alle kabels gechecked maar niks mis mee. Wie heeft er verstand van dit soort dingen en komt er met een oplossing of idee?

mzzl :Z

• TheLemon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 13:56

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Tsja, wat zou invoersignaal zijn: een extern aangesloten cd-speler o.i.d. of anders de voedingsspanning. Misschien staat het schakelaartje van de voeding niet op 230V? Anders even alle externe apparaten afkoppelen en kijken of 'ie nog gaat zeuren. Check voor de zekerheid ook even de impedantie van je aangesloten luidsprekers en de luisprekerkabels.

Verwijderd

Topicstarter
Nee ik heb alles dubbel gecheckt. Sony zegt dat ik het dan terug moet sturen maar daar hek geen zin an. Ik laat het maar zo, mischien gewoon een fabriekfoutje en storend is het wel maar ik kan er mee leven. :-)