Toon posts:

24x12x40 Philips rewriter

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is deze goed?

http://www.expert.nl/Images/Product/543_578_201.gif

welke eisen heeft deze nodig op de computer?

Mijn computerspecs:

http://www.endoria.net/upload/index.php/1540598108

totaal geheugen: 5 gb harde schijf

Verwijderd

:D

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-02 13:08

Stropdas

Insert subtitle here

Computerspecs in een .bmp-file?

K zou de brander niet kopen omdat Philips vroeger over het algemeen minder goede branders maakte. Ik zou een LiteOn 24x, 32x of 40x nemen, maar das persoonlijk

Welkom op GoT ;)

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

• Dickster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-11-2025
Op vrijdag 10 mei 2002 16:33 schreef Stropdas het volgende:
Computerspecs in een .bmp-file?

K zou de brander niet kopen omdat Philips vroeger over het algemeen minder goede branders maakte. Ik zou een LiteOn 24x, 32x of 40x nemen, maar das persoonlijk

Welkom op GoT ;)
Ik zou persoonlijk ook voor plextor of lite-on gaan. Maar afhankelijk van het gebruik kan een philips best voldoen. Heb je iets meer specs van je computer? Met name processor?

Gezien de gringe hoeveelheid ram (64MB) zou ik me voor kunnen stellen dat een 24 speed overkill wordt en dat je beter voor een wat langzamere burnproof plextor of lite-on kunt gaan.

/edit

voor ca € 90 heb jeen een 32 speed lite-on. Als je het mij vraagt is die aanbieding van de expert dan ook niet zo geweldig.

http://www.tweakers.net/pricewatch/22969

/edit

Verwijderd

Topicstarter
Thx,

Ik gebruik dit alleen maar voor opslag van foto's, want zipdiskettes zin niet echt ideaal in gebruik als je veel foto's wil bewaren.

Dus eerst alles op Zip en dan op cd branden.

Anyone nog een tip?

• Dickster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-11-2025
Op vrijdag 10 mei 2002 17:34 schreef Stratus het volgende:

Dus eerst alles op Zip en dan op cd branden.
Waarom eerst alles op zip en dan branden?

In verband met snelheid??Heb zelf nooit met een zipdrive gewerkt, maar lijkt mij toch zeker niet dat dit sneller is dan een HD.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Op vrijdag 10 mei 2002 20:02 schreef Dickster het volgende:

[..]

Waarom eerst alles op zip en dan branden?

In verband met snelheid??Heb zelf nooit met een zipdrive gewerkt, maar lijkt mij toch zeker niet dat dit sneller is dan een HD.
zipdrive is over het algemeen zeer langzaam.

• Angels2
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-03-2025
Lijkt me een beetje langzaam qua PC voor een 24x. Zeker geen 32x of 40x in die PC steken, je gaat steeds een heleboel buffer underruns krijgen die dan wel door de seamless linken worden opgevangen, maar uiteindelijk gaat het langzamer gaan dan pakweg een 16x brander.

Als je geen DMA kan aanzetten al helemaal niet doen.

Ik kan op een Pentium 2 met 266 MHz met 64 MB ram op een absoluut kale 98SE net nog met die 24x werken, maar dan mag je echt nergens aankomen en mag er verder niets op dat systeem staan.
Pagina: 1