Hoi
Heb een tijdje terug een MSI K7T Turbo-2 mobo besteld met een AMD XP 1700+ processor... draait allemaal perfect, in de 3 weken dat ik hem heb is ie nog niet 1x gecrashed, perfect dus.. alleen stoor ik me een beetje aan 1 dingetje, als ik de computer vanuit Windows wil resetten , of gewoon met CTRL-ALT-DELETE, dan wil hij niet booten.. het power-lampje gaat uit, en de led van de schijf blijft branden. Druk ik daarna op het knopje , dan reset hij wel.
Ook als ik iets in de bios verandert heb, en ik kies Save changes & Quit, dan heb ik hetzelfde probleem.. de enige optie is dan het knopje, maar dan moet ik telkens bukken.. best irritant dus.
Heeft iemand hier een oplossing voor?
Lijkt me sterk dat er iets kapot is ofzow want alles doet het perfect.
Just in case zal ik de rest van mijn systeem even posten.
MSI K7T Turbo2
512 MB RAM (2x Dane Elec, 1x noname)
32 MB 3dProphet 2 MX
AMD XP 1700+ @ 1,47 ghz
30 GB Western Digital WD300BB
20 GB Western Digital WD200BB
Plextor 8x4x32
Asus 50x cd-rom
SB Live
Nic'je
Dit draait op een Enermax 350 watt voeding..
Temps, 42 Idle, 48 stressed (Alpha PAL 6035 + YStech fan).
Alvast bedankt voor de reacties!
Heb een tijdje terug een MSI K7T Turbo-2 mobo besteld met een AMD XP 1700+ processor... draait allemaal perfect, in de 3 weken dat ik hem heb is ie nog niet 1x gecrashed, perfect dus.. alleen stoor ik me een beetje aan 1 dingetje, als ik de computer vanuit Windows wil resetten , of gewoon met CTRL-ALT-DELETE, dan wil hij niet booten.. het power-lampje gaat uit, en de led van de schijf blijft branden. Druk ik daarna op het knopje , dan reset hij wel.
Ook als ik iets in de bios verandert heb, en ik kies Save changes & Quit, dan heb ik hetzelfde probleem.. de enige optie is dan het knopje, maar dan moet ik telkens bukken.. best irritant dus.
Heeft iemand hier een oplossing voor?
Lijkt me sterk dat er iets kapot is ofzow want alles doet het perfect.
Just in case zal ik de rest van mijn systeem even posten.
MSI K7T Turbo2
512 MB RAM (2x Dane Elec, 1x noname)
32 MB 3dProphet 2 MX
AMD XP 1700+ @ 1,47 ghz
30 GB Western Digital WD300BB
20 GB Western Digital WD200BB
Plextor 8x4x32
Asus 50x cd-rom
SB Live
Nic'je
Dit draait op een Enermax 350 watt voeding..
Temps, 42 Idle, 48 stressed (Alpha PAL 6035 + YStech fan).
Alvast bedankt voor de reacties!