Ik denk dat we ons over publiek niet druk hoeven te maken. Mond tot mond reclame (als het programma een beetje goed is, tenminste) en misschien wat reclame op tv zelf en op de bekende tech-sites zal ons al een heel eind verder brengen!
Zo zal een poll op de frontpage weinig zeggen, als niemand (of veel mensen) nog niet weten waar het over gaat. Dan krijg je van die reacties als "beuh! tv sux0rz" terwijl, als wij op tv een mooi verslag doen van DromeLan of een nieuwe Unreal aankondigen en beelden kunnen laten zien, dan zal men heel anders reageren!
Het enige dat zou moeten gebeuren is praten met de tv maatschappijen, en het opnemen van een Pilot. (Ik weet alleen niet in welke volgorde.).
We moeten denk ik met een concreet, uitgewerkt plan komen voor een wekelijks magazine. En eventueel al wat kunnen laten zien. Dan vervolgens contact opnemen met de omroepen, die ons dan naar programmamakers en productiebedrijven door kunnen verwijzen.
Dat vage programma laatst op TMF, van Veronica, was ook een pilot, gewoon gemaakt door een aantal dudes met hulp van Veronica.
Lights, Camera, Action!