"There are 10 kinds of people in the world, those who understand binary and those who don't" | Werkbak specs
Verwijderd
Met welke versie van Fdisk (en operating-system)werk je? Met DOS 6.22 kan volgens mij maar tot 8.4 gaan, maar met een opstartflop vanaf win98se, kan je zeker een 40gig in stukjes verdelen....
Gebruik de bios van je moederboard/ide kaart voor een format
of partition magic......
of partition magic......
APPLYitYourself.co.uk - APPLYitYourself.com - PLAKhetzelf.nl - Raamfolie, muurstickers en stickers - WindowDeco.nl Raamfolie op maat.
Het is een bootdisk van Windows 98 (en een beetje van mezelfOp vrijdag 10 mei 2002 15:12 schreef mad_erik het volgende:
Met welke versie van Fdisk (en operating-system)werk je? Met DOS 6.22 kan volgens mij maar tot 8.4 gaan, maar met een opstartflop vanaf win98se, kan je zeker een 40gig in stukjes verdelen....
"There are 10 kinds of people in the world, those who understand binary and those who don't" | Werkbak specs
Verwijderd
gebruik anders pqmagic gratis demo leechen, vervolgens 2 bootfloppies maken, en je bent van al het gezeur af tegenwoordig versie van pqmacit ondersteunt NTFS en hdisken t/m 80 gig.
Ga ik proberen!Op vrijdag 10 mei 2002 15:16 schreef laurenshof het volgende:
Zet je schijf even op je board controller daar fdisken en dan over gooien
PS. Ik zie dat een aantal Partition Magic voorstellen, was een leuke optie geweest als ik ook een OS had om het op te draaien
Volgens mij is er ook wel een DOS versie van Partition Magic hoor.Op vrijdag 10 mei 2002 15:18 schreef _Mo_ het volgende:
[..]
Ga ik proberen!
PS. Ik zie dat een aantal Partition Magic voorstellen, was een leuke optie geweest als ik ook een OS had om het op te draaien
Žk Heb net Promise support aan de lijn gehad, want ik vind het toch allemaal raar.... zij zeggen ook dat als je de boel met fdisk wil partitioneren moet je de schijf eerst op het moederbord aansluiten, de boel partitioneren en formatere, daarna windows installeren, dan de boel weer aansluiten op de controller, in het bios veranderen dat je eerst vanaf de controller wil booten en dan kun je vrolijk verder...
In ieder geval bedankt iedereen
In ieder geval bedankt iedereen
Pagina: 1