[cs] server probleem

Pagina: 1
Acties:

• 3p0x
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:36
als ik met commandcentral4 een server maak geeft ie een fout melding dat ie de map change nie kan vinden en ik in cs zelf een server maak doet ie dat nie
kan iemand me helpen plzzz :(:(

Verwijderd

ik heb zelf een rtcw server draaien maar moet je bij cs geen maprotate maken weet niet maar het zal kunnen
succes ermee

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Je moet idd je mapcycle definiëren.

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

• 3p0x
ik heb dat gedaan alle map weghalen maar hij zegt nog hetzelfde : map change failed: 'CHANGE' not found on server
ik heb het ook geprobeerd op een andere pc en daar doet ie hetzelfde |:(|:(

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:06
changelevel cs_assault

bv :)

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-10 17:21
admin_map <map> ;)
ook moet je idd een mapcycle.txt maat daarin de namen van de maps. stel je wilt cs_assault erin hebben, dan moet je niet erin schrijven "cs_assault.bsp", maar "cs_assault". ook moet je iedere map op een nieuwe regel zetten. dus niet "cs_assault cs_militia de_dust" maar
"cs_assault
cs_militia
de_dust"

ge snapt ut :P

• 3p0x
Op zaterdag 11 mei 2002 14:24 schreef CU2morO het volgende:
admin_map <map> ;)
ook moet je idd een mapcycle.txt maat daarin de namen van de maps. stel je wilt cs_assault erin hebben, dan moet je niet erin schrijven "cs_assault.bsp", maar "cs_assault". ook moet je iedere map op een nieuwe regel zetten. dus niet "cs_assault cs_militia de_dust" maar
"cs_assault
cs_militia
de_dust"

ge snapt ut :P
ok dat heb ik dus gedaan maar waar open ik dat dan als ik het opstart in hlds?? ik snap er nog niets van maak ik ben ook een newbe met dit soort dingen :'( kun je plzz ff zegge waar ik dat moet openen :?

Verwijderd

Je moet die txt-file aanmaken in je 'cstrike' dir. Je hoeft die file niet te openen bij het starten dat gebeurt vanzelf. Dan kan je direct uit de console je map oproepen.

• 3p0x
hij werkt nog steeds nie in cstrike stond als zo'n map cycle en die heb ik vervangen maar hij geeft nog steeds de foutmelding dat ie de map cange nie kan vinden op de server en ik kan ook nie op de server komen
heeft iemand nog ideen?? :? :? :? :?
Pagina: 1