Toon posts:

Maxi sudio isis is 1En Al elende HELP!!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een isus geluidskaart aangeschaft maar ik krijg hem maar niet aan de praat:9 Het probleem is uiteraard drivers denk ik, maar ik heb de oudste t/m nieuwste al uitgeprobeerd en het helpt allemaal niks.Er blijft een vervelend uitroepteken bij staan.
als ik op "EIGENSCHAPPEN" klik krijg ik het volgende te zien: MMDELVDR.VXD apparaatlaadstuurprogramma's kunnen het stuurprogramma voor dit apparaat niet laden. (Code 2)

Ik heb overgens een msi k7t-turbo met geintergreerd geluid.Als ik deze uitschakel in de bios (V.3.3)hoor ik net zo als vanouds maar ook tot ergernis gewoon weer geluid (heel raar allemaal)ik snap er niks meer van|

mijn os= win 98SE+win XP proffesional

Verwijderd

Topicstarter
Iemand?Ik wil echt niet kicken hoor.Maar we zitten met zeerrr belangerijke opnames voor ons bandje.Er moet met spoed een demo opgenomen worden.

• Giblet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-08 23:26

Giblet

Dingen

Probeer m eens in een anders slot te raggen ofzo... heel soms wil het weleens helpen... en gooi ff alle andere shit eruit. Denk dat je het meeste kans maakt in windhoos 98

• Xiphalon
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:44
[etter >:) mode]
Zie de search, zijn al tig topics over geweest
[/etter >:) mode]

[behulpzaam mode]
Je hebt een athlon bord? -> werkt de isis niet op. Die doet het eigenlijk alleen op intel bordjes met een intel chipset.

En dan ook nog alleen in windows 9x, geen XP, 2000 of ME
[/behulpzaam mode]

Verwijderd

Topicstarter
En het is al opgelost!!!!!!
Er stond iets fouts in de bios!
software erin+drivers en hij liep meteen!
NIET OP ATHLON BORDJE???? <WEL DUS!!> >:) :)

Verwijderd

Werkt inderdaad op een Athlon bord maar alleen onder win98.
De kaart is niet te gebruiken op een NT platform (win-NT/win2000/win XP) en zal hier nooit onder draaien want Guillemot weigert om hier drivers voor te maken. Ze zeggen dat het niet kan maar volgens mij willen ze er geen geld meer in stoppen. Dat er honderden of duizenden de kaart niet meer kunnen gebruiken is hun een zorg.

Smeerlappen dat het zijn :(
Pagina: 1