Hee daar
ik heb vandaag een nieuw systeem gekocht met het volgende spul bij norrod:
msi k7tpro via kt133 socket a
amd duron 650
cooler socket 7 / ppga / duron
behuizing ATX Midi STD
en wat ander spul
ik probeerde alles erin te zetten maar als ik het in stopcontact doe doet het gewoon niks, alles gecontroleerd, weer niks
denk ik, jumper op een van de ide drives, gecontroleerd, weer niks, losgekoppeld
doet nog steeds niks
daarna alle pci , en agp kaarten losgehaald
nog steeds niks
alle kast draadjes los gehaald behalve van aan knopje en zelfs nog geheugen.... je raad het al NIKS
nu zit er dus voeding, processor, fan en aan uit kabeltje op het moederbord en de kast doet niks, voor dat je denkt, stroomkabel is kapot oen, heb je het mis, de voeding wordt warm..., is trouwens 300 wat koeling
moederbord is verder jumperloos, alleen eentje voor resseten bios en die heb ik gecontroleerd... zelfs omgedraaid en op zelfde plek neergezet, maar weer niks
heeft iemand een idee wat er fout zit ?
waarschijnlijk moederbord kapot ofzo, maar dat hoop ik dus echt niet he...
ik heb vandaag een nieuw systeem gekocht met het volgende spul bij norrod:
msi k7tpro via kt133 socket a
amd duron 650
cooler socket 7 / ppga / duron
behuizing ATX Midi STD
en wat ander spul
ik probeerde alles erin te zetten maar als ik het in stopcontact doe doet het gewoon niks, alles gecontroleerd, weer niks
denk ik, jumper op een van de ide drives, gecontroleerd, weer niks, losgekoppeld
doet nog steeds niks
daarna alle pci , en agp kaarten losgehaald
nog steeds niks
alle kast draadjes los gehaald behalve van aan knopje en zelfs nog geheugen.... je raad het al NIKS
nu zit er dus voeding, processor, fan en aan uit kabeltje op het moederbord en de kast doet niks, voor dat je denkt, stroomkabel is kapot oen, heb je het mis, de voeding wordt warm..., is trouwens 300 wat koeling
moederbord is verder jumperloos, alleen eentje voor resseten bios en die heb ik gecontroleerd... zelfs omgedraaid en op zelfde plek neergezet, maar weer niks
heeft iemand een idee wat er fout zit ?
waarschijnlijk moederbord kapot ofzo, maar dat hoop ik dus echt niet he...