Carmageddon TDR 2000 loopt voor geen meter!

Pagina: 1
Acties:

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:01
Hm.ik heb een Celeron 300 met een Voodoo3 PCI 2000 en 64 MB RAM....EN CARMAGEDDON 2000 LOOPT VOOR GEEN METER! Zelfs niet in 320x300 en geen geluid en al het grafische gezeik uit! Weet iemand hoe ik dit fix?

Bij voorbaat dank

Verwijderd

Ik denk niet dat dat te fixen is, want dat ligt waarschijnlijk aan je pc :D! Met mijn cel 300@466, 128mb en banshee loopt ie als een zonnetje op 640x480 :)!

Verwijderd

grafisch gezien loopt ie als een zonnetje bij mij... dat mag ook wel op me Athlon 800 met Geforce2 videokaart :P
maar ik heb wel regelmatig dat ie zomaar vastloopt tijdens het spelen :(
maar ja dat krijg je met die warez rommel ;)

• Heintje
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-02 08:35
Dit herken ik wel van de 1e Carma, die absoluuuuuuuuut niet op mijn oude peeceetje wilde lopen. Ik had nog nog zo'n schokkerige ellende gezien. Aangezien het spel nu volgens mij nog steeds dezelfde (ge-update) engine gebruikt kan ik me je verhaal wel voorstellen.

Wat zijn de minimale/aanbevolen systeemeisen?

ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 12:02
Eeh...ik was laatst op een LAN en iemand (Opvolger voor de insiders :)) speelde die op een P166, en 1 of andere oude videokaart.

Met geluid uit ging het iets minder schokkerig.

Verwijderd

Ja ik weet niet wat het is met jou PC maar er klopt echt iets niet. Je hebt een redelijke PC zo te horen, dus probeer de nieuwste drivers + videokaart eens.

Succes.
Pagina: 1