Toon posts:

Kapotte 2e HD zorgt voor vertraging van hele PC?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een 2 HD's in mijn PC momenteel, de 2e (D:) schijf heeft beschadigde klusters en maakt van die tikkende geluiden. Ik heb het idee dat hierdoor mijn PC ongelooflijk langzaam gaat.
Mijn systeem is verder geinstalleerd op de 1e schijf.

Kan dit? N00B vraag zeker.

• Mafioso
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:38
Dit lijkt mij zeer goed mogenlijk.. Maar als er zelfs al rare geluiden ui die 2e HD komen zal ik die maar gauw er uithalern en wegpleuren/iets anders leuks mee doen ;) .. of als je nog garantie hebt (hoop ik voor je) terug naar de winkel gaan/sturen.

Verwijderd

idd snel eruit halen want das niet gezond..

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik heb hem er al een half jaar er zo in zitten. Voor de rest doe ie het nog goed, af en toe gebeurt er iets als ik er iets op kopieer, dan geeft ie een fout bij het wegschrijven.
Is het dus gevaarlijk voor de rest van mijn PC?

Verwijderd

Hij wordt idd trager door, spreek uit ervaring... eruit slopen zou ik zeggen

• BOUBOU
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-07 10:25

BOUBOU

668:The Neighbour of the Beast

Als je hem er pas een half jaar in hebt zitten, heb je nog wel garantie op die schijf, bv. bij maxtor is ut 3 jaar.(op nieuwe schijven)
:X

server: DUAL 1800+mp 3x80gb raid 5 +2x40+1x10 2 x 300gb maxtor HD, Nvidia Gforce3 128MB DDR

Verwijderd

dit heb ik ook gehad met een fujitsu HD, ik had een nieuwe maxtor gehaald, allebei aangesloten en ineens was die fujitsu verrot dat ding liep zoooooo traag, de ene keer kon ik nog wel bij die bestanden en de andere keer niet. Na een maandje in de kast gelegen had ik m in een andere computer gezet en toen deed ie het weer.
Pagina: 1