Toon posts:

Kabel of ADSL in Reeuwijk ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
We verhuizen binnenkort met het werk naar Reeuwijk en ik ben benieuwd of daar ook internet via de kabel of ADSL mogelijk is?

Ben ook benieuwd wie de "kabelboer" in Reeuwijk is.

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 11-08 16:51
Rekam is de kabelboer; geen kabelinternet (woon zelf in Gouda).

ASDL komt pas over een half jaar :(

In Gouda via Cistron echter al snel...

DIT IS MIJN WEBSITE

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
In Gouda zou adsl eerst medio 2000 komen en nu najaar 2000, maar dat zal wel weer uitgesteld worden en bij cistron hebben ze het "opgeschort" en moeten ze nog komen met een nieuwe planningsdatum. Voorlopig hoeven dus geen asdl of kabel hier te verwachten. Ik heb inmiddels alvast voor Quickonline ingeschreven

• IvoB
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-08 15:59

IvoB

Prutst er rustig op los

mag ik dit topic toch ff heropenen... ;) Bij BabyXL zie ik Centrale Reeuwijk in de planning staan met onbekende opleverdatum. Ik heb geruchten gehoord dat Kabelfoon in 2003 de buitengebieden rond Gouda gaat aansluiten. Ook schijnt Mxstream in 2003 in Reeuwijk te komen. Kortom, heeft iemand meer info?

• Erik Jan
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Erik Jan

Langzaam en zeker

Woei ouwe meuk :)

Toevallig dat ik hier ff voorbijsurf.

Goed nieuws: de onderhandelingen voor DSL in Reeuwijk zijn nu bezig. Meer mag ik er nog niet over zeggen, maar ik raad iedereen aan ff de afgelopen en toekomstige "Kijk op Reeuwijk" goed door te lezen.

Van kabel zou ik niet al te veel verwachten: ervaringen met Kabelfoon in Gouda zijn slecht tot zeer slecht (duur & 56k6 snelheid). Iets zegt mij dat dat in Reeuwijk niet veel beter wordt.

This can no longer be ignored.

• IvoB

IvoB

Prutst er rustig op los

hier in Gouda Bloemendaal is de Kabelfoon niet te krijgen. Als je bij speedtest kijkt is er gewoon een abo die 70 kb/s haalt in Gouda! Maar het is iig goed nieuws voor reeuwijkers, want ik denk dat er grote behoefte is. Reeuwijk is tenslotte een gemeente voor de gegoede burgerij :P Ze waren afgelopen zomer ook bezig met glasvezel pijpen, is dat een signaal dat het er dus ooit wel gaat komen? Werk je bij KPN of bij een ISP dat je deze inside information hebt?

• IvoB

IvoB

Prutst er rustig op los

Het zal jullie reeuwijkers vast niet ontgaan zijn dat er een innitiatief is gestart om snel internet te kunnen krijgen in reeuwijk.
De site is http://www.lekkersnelonline.nl

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
ik heb vriend er wonen en die meldt van niet, ik woon in gouda en zit aan de Versatel DSL 768/128 :)

havana in gouda? :{ nooit gerageerd in gouda topics :{

• IvoB

IvoB

Prutst er rustig op los

het is iig goed dat deze initatieven er zijn. Ik woon ook in Gouda daar niet van, maar het is toch leuk om het ff te volgen, omdat ik weet dat er een sterke behoefte is.

• IvoB

IvoB

Prutst er rustig op los

Update voor mensen die de search gebruiken:

In kwartaal 4 komt Mxstream in reeuwijk. De lekkersnelonline actie heeft dus resultaat gehad.
Pagina: 1