a7v133 features

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• Johnny5
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-08-2025
hi, ik heb een a7v133 van asus, nou is pas mijn proccie kapot gegaan (geen ywijfels daar) en nou wil ik een nieuwe kopen (logisch), maar ik zit met een lastigheidje: welke processoren kan het moederbord aan?

http://www.asus.com.tw/mb/socketa/a7v133-c/overview.htm
deze site zegt 1 keer AMD athlon/duren 1.3 ghz en OOK een keer AMD athlon/duron 1 ghz. afwel: er klopt hier geen zak van. wat er nog bijkomt, 1.3 vind ik wel erg laag en vermoed dat dit moederbord gewoon niet getest is met snellere proccie's.

alle reacties zijn welkom, want ik wil zo snel mogelijk weer van deze pentium 66 af.

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Op vrijdag 10 mei 2002 11:48 schreef Johnny5 het volgende:
hi, ik heb een a7v133 van asus, nou is pas mijn proccie kapot gegaan (geen ywijfels daar) en nou wil ik een nieuwe kopen (logisch), maar ik zit met een lastigheidje: welke processoren kan het moederbord aan?

http://www.asus.com.tw/mb/socketa/a7v133-c/overview.htm
deze site zegt 1 keer AMD athlon/duren 1.3 ghz en OOK een keer AMD athlon/duron 1 ghz. afwel: er klopt hier geen zak van. wat er nog bijkomt, 1.3 vind ik wel erg laag en vermoed dat dit moederbord gewoon niet getest is met snellere proccie's.

alle reacties zijn welkom, want ik wil zo snel mogelijk weer van deze pentium 66 af.
Alle AMD K7 CPU's.

"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"

Verwijderd

Na een bios flash, zou hij toch ook Athlons aankunnen ?? Duron, Thunderbird en XP kan ie wel aan volgens mij hoor...

• Tweak-Freak
  • Laatst online: 24-07 09:45

Tweak-Freak

ra ra wie is dat in mijn icon?

kijk even op je moederbord welke versie je hebt.
Vanaf V1.4 kun je alle processoren gewoon aan. En ik denk dat wanneer je een bios update doet dat je met oude versies ook wel xp processoren aan kan.

• Tweak-Freak
  • Laatst online: 24-07 09:45

Tweak-Freak

ra ra wie is dat in mijn icon?

Op vrijdag 10 mei 2002 12:56 schreef ThaQuick het volgende:
Na een bios flash, zou hij toch ook Athlons aankunnen ?? Duron, Thunderbird en XP kan ie wel aan volgens mij hoor...
Thunderbird en XP zijn Athlons |:(

• Arjan
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

ik meen zelfs laatst op de frontpage te lezen dat ie zelfs officieel de thoroughbedje ofsoiets aan kan :)

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Search enzo. Dit is wel ERG makkelijk uit te zoeken.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.