• vorlox
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-02-2022

vorlox

I cna ytpe 300 wrods pre miute

Topicstarter
He beste mensen,

Ok, ik ben dus een schte PDA leek. Maar ik heb er wel 1 gekocht. N.l een ipaq een h3870 met 64MB

Nou allemaal heel leuk hoor maar nu het volgende.
Hoe krijg ik dat ding op mijn netwerk
ik heb nergens een UTP ingang...en ik heb verder geen blue tooth apparaten.

Iemand enig idee

oja en kun je ergens het achtergrondhje van je desktop veranderen??

alvast bedankt

• juanp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-12-2025
ik weet het verder ook niet, maar wat ij vrij logisch lijkt is dat als hij via blue tooth kan communiceren dat je wel een ontvanger/verzender nodig hebt die ook bluetooth aan kan.

is er misschien een soort van datakabel voor die pda dan zou het zo misschien kunnen. succes ermee :)

• vorlox
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-02-2022

vorlox

I cna ytpe 300 wrods pre miute

Topicstarter
Hmm ja er zit een USB connector bij, dus bestanden kan ik wel overpompen maar ik wil dat ding op internet hebben hehehe

hmm ik moet iets van een extra ethernet kaart hebben ofzoiets

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:32

CyBeRSPiN

sinds 2001

Op vrijdag 10 mei 2002 12:04 schreef vorlox het volgende:
Hmm ja er zit een USB connector bij, dus bestanden kan ik wel overpompen maar ik wil dat ding op internet hebben hehehe

hmm ik moet iets van een extra ethernet kaart hebben ofzoiets
Gewoon even googlen, er is vast wel een progje voor de pc die internet over usb naar de ipaq kan pompen :)

• Koffievlek.nl
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-09-2025
Je ff kijken voor Active Synq, zo kan je later offline (in de trein bus etc.) je internet pagina's bekijken waar je op 'geabonneerd' bent.

't is overigens gratis.

Online bekijken is mij ook nog nooit gelukt...

• Laszlo
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-08-2024

Laszlo

Grrrrrr....

Ben zelf ook een newbie, maar goed. Je sluit hem aan op je netwerk via usb. Ik kan als de ipaq in de craddle zit ook internetten (maar what's the use).

Verder is het mogelijk om via een gsm met infra rood een ppp verbinding op te zetten of door gebruik te maken van een blue tooth expansie. Beide heb ik (nog) niet geprobeerd, maar ik het het wel werkend gezien met een gsm.

Veranderen achtergrond van today: 'Start' --> Settings --> Today --> 'Use this picture as backgrond'. Na installeren van het Compaq Dashboard werkt dit overigens niet meer.

specs

• Koffievlek.nl
  • Laatst online: 14-09-2025
Ik had ook altijd probs met Dashboard!

• Redleg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:57
Als je thuis op internet wilt is dit mogenlijk via een Compaq iPaq Compact Flash Jacket linkje hier kan je dus compaq flash kaarten instoppen bijv een cf ethernetkaart of extra geheugen...
Zo'n jacket kost €69 en een netwerkaartje €113 ik heb snel alle info van pdashop.nl gehaald... Ik ben zelf in het bezit van een 3630 :)

• Laszlo
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-08-2024

Laszlo

Grrrrrr....

Op vrijdag 10 mei 2002 14:20 schreef marco_bakker het volgende:
Ik had ook altijd probs met Dashboard!
Ik heb niet echt problemen met dashboard, op de site van compaq staat een nieuwere dan op je cd, ik dacht v1.2b heb je die geprobeerd?

specs

• Myrdhin
  • Laatst online: 11-03 14:19
Ik heb een hele zooi info gevonden op www.pocketpc-club.nl
Het forum daar bevat veel info en er is ook een pagina met tips over allerlei onderwerpen.

Verwijderd

ook kan je een PCMCIA jacket kopen en daar netwwerkaarten in zetten, ook draadloos ;)

MM

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

misschien bestaat er wel een 802.11b CF kaartje...
dat zou mooi zijn!

http://www.dlink.com/products/DigitalHome/Mobile/dcf650w/

deze bijvoorbeeld!!

Afbeeldingslocatie: http://www.dlink.com/products/DigitalHome/Mobile/dcf650w/dcf650wMain.jpg

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

Verwijderd

Aangezien er toch al BlueTooth inzit zou onderstaand geval van 3Com wel een oplossing zijn:

Afbeeldingslocatie: http://webassets.3com.com/images/prod/common/prd_lg_3creb96.jpg

Verwijderd

Op zondag 12 mei 2002 23:49 schreef KIP het volgende:
Aangezien er toch al BlueTooth inzit zou onderstaand geval van 3Com wel een oplossing zijn:

[afbeelding]
Maar dan kun je toch nog niet gebruik maken van internet via utp, of ligt dat nu aan mij? :?

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op maandag 13 mei 2002 17:55 schreef Popular het volgende:

[..]

Maar dan kun je toch nog niet gebruik maken van internet via utp, of ligt dat nu aan mij? :?
Wel via BlueTooth

Verwijderd

D'r staat hier een heel groot artikel over een iPAQ en netwerk: http://www.pocketpc-club.nl/reviews.php?action=1&id=71
Pagina: 1