Toon posts:

GTA3 toch multiplayer???

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
yo,
wat lees ik nu.....op deze duitse site staat dat GTA3 WEL multiplayer zal krijgen dat het nog niet bekent is is volgens hen puur marketing.....

Mir wurde aus einer vertrauenswürdigen Quelle, ein Mitarbeiter im Vertieb von Take2, berichtet das GTA3, entgegen aller Verlautbarungen von Rockstar Games, doch einen Multiplayermodus besitzen wird. Der Grund für die Dementis im Vorfeld soll Erprobung einer neuen Marketingstrategie sein. Man viel die Feateres herunterspielen damit sich der Anwender damit abfindet um dann beim Release noch mal richtig die Bombe platzen lassen zu können und den Kaufanreiz zu erhöhen. Dies geht natürlich nur bei ei...

bron: http://gta3.gamigo.de/

>:)

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:30
dat zou wel vet zijn

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Verwijderd

zou wel zeker vet zijn

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Het is duits, ik heb geen id wat er staat.. maar ik hoop dat het waar is. :9
Maar.. is die site wel betrouwbaar? :? Op andere game-site's ben ik nog niks erover tegengekomen, terwijl dit bericht al 2 dagen oud is.

🌞🍃

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Hmmm... eerst wel, dan niet, dan weer wel...
Ik wacht nog..

Verwijderd

ach....je ziet vanzelf wel

Verwijderd

Mwah, lijkt me erg onwaarschijnlijk. Veel mensen zijn nu al afgeknapt omdat ze groots hadden aangekondigd dat er geen multiplayer zou zijn

• M@NIC
  • Laatst online: 26-01 11:29
Shit m'n duits zuigt zwaar.
Iig komt er zeker geen multiplayer van Take2 (of wie het ook uitbrengt).
Dat vertellen ze ook in elke interview.

Wat misschien mogelijk is dat er mensen zijn die er een patch voor maken.

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Hope so, het voegt wel degelijk wat toe aan het spel in tegenstelling tot wat ze eerder naar buiten brachten.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Verwijderd

Eventjes Babelfish.altavista.com erover heen gegooid:
Me from a trustworthy source, a coworker in the Vertieb of Take2, reports the GTA3, against all announcements of skirt star Games, but a Multiplayermodus will possess. The reason for the Dementis in the apron should be testing of a new Marketingstrategie. One much the Feateres plays thereby the user thereby compensates itself by then with release the bomb burst to let still times correctly to be able and the inducement down increase. This goes naturally only with egg...
Beetje raar verhaal (niet omdat Babelfish niet goed kan vertalen, maar 'nieuwe marketingsstrategie'... volgens mij een beetje dom, maargoed :))

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-01 07:32

FastBunny

Give it the Works !

Wel,
Niet,
Wel,
Niet,
Wel,
Niet,
Wel,
Niet,
Wel :?

Make up your mind :+

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Verwijderd

We zien wel idd!

Verwijderd

Volgens mij komt er geen multiplayer in GTA3. 't Is gewoon een aangepaste versie van de playstation en deze was ook al helemaal gefixeerd op 't singel player gebeuren. Misschien dat er ooit een multiplayer patch uitkomt? Waarschijnlijk niet want 't spel verkoopt toch wel :)

• kamerplant
  • Niet online
Op vrijdag 10 mei 2002 18:21 schreef Dispyre het volgende:
Waarschijnlijk niet want 't spel verkoopt toch wel :)
En dat vraag ik mij dus al helemaal af.

Het is al een spel van een half jaar oud dus er zit niks nieuws meer aan. En natuurlijk kun je op de PC makkelijker kopieëren, maar dat is bij alle PC spellen. ;)
Maar ook omdat het dus alleen SP is. Je hebt dus geen echte beveiliging tegen kopieëren wat werkt, wat je bij MP wel hebt (cd-keys waarmee je online moet gaan e.d.). Dus een grote groep zal om die reden het spel niet kopen.

🌞🍃

Verwijderd

Terr: Haha, dat doet me denken aan een van de vertalers die ik nog in m'n links heb staan: http://www.tranexp.com:2000/InterTran?
Die kan ook naar het Nederlands! }:O Moet je kijken wat ie er van maakt:
voor mij werden uitzet te vertrouwd voorjaar, men collaborateur ter naar de verdiepen van tuig, verslaglegging naar de GTA3, in strijd met helemaal Verlautbarungen van jasband Wild, slechts te Multiplayermodus rijk worden . naar de terrein ter naar de weerspreken ter naar de Vorfeld passiva zijde toets te nieuwtje Marketingstrategie zijnde . men veel naar de Feateres toneelstuk waas ermee zichzelf naar de steel ermee werkloon vandoor zowat vervolgens tegen Vrijmaking stilstaand teken vlak naar de flop vlaag verhuren voor vermogen en naar de Kaufanreiz voor vermeerderen . zulks ziekenwagen ongedwongen uitsluitend zowat ei ...
Haha, lomp! :)

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:42

Wildfire

Joy to the world!

Op vrijdag 10 mei 2002 18:35 schreef Dispyre het volgende:
Terr: Haha, dat doet me denken aan een van de vertalers die ik nog in m'n links heb staan: http://www.tranexp.com:2000/InterTran?
Die kan ook naar het Nederlands! }:O Moet je kijken wat ie er van maakt:
[..]

Haha, lomp! :)
Babelfish brouwt er tenminste nog een begrijpbaar verhaaltje van... :)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Solosmots
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-01 21:13
Me from a trustworthy source, a coworker in the Vertieb of Take2, reports the GTA3, against all announcements of skirt star Games, but a Multiplayermodus will possess. The reason for the Dementis in the apron should be testing of a new Marketingstrategie. One much the Feateres plays thereby the user thereby compensates itself by then with release the bomb burst to let still times correctly to be able and the inducement down increase. This goes naturally only with egg...
Heheheh LOL :D

Verwijderd

Op vrijdag 10 mei 2002 18:23 schreef DataBeest het volgende: Het is al een spel van een half jaar oud dus er zit niks nieuws meer aan.
Ja, misschien verkoopt 't ook wel voor geen meter inderdaad. Tenminste, als ie voor een 10'tje in de winkel ligt wil ik 'm nog wel kopen :)

Verwijderd

eerst zien, dan geloven :{

Verwijderd

Op vrijdag 10 mei 2002 18:51 schreef ReV3rEnD het volgende:
eerst zien, dan geloven :{
Ik denk ook dat dit stukje tekst toch merendeels gemaaikroweefde lucht is...al zo het natuurlijk wel fantastisch mooi zijn >:)

Verwijderd

Sorry vdpoort, maar ik moet toch ff een link posten naar die ongeloofwaardige bull**** topics van jou.

[topic=481152]

Verwijderd

Ik had gelezen dat er helemaal geen multiplayer zou komen 'omdat iedereen dat al in de spellen heeft en het daarom niet meer origineel is'. Hopelijk proppen ze er in ieder geval een LAN mogelijkheid in of komt er nog een leuk patchje zodat je kunt mp-en.

Verwijderd

k hoop het

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

wat ik mezelf afvraag, wie koopt nou tegenwoordig nog een PC spel zonder MP ?? oké GTA3 is een tijdje leuk singleplayer, maar GTA2 / 1 worden nog steeds gespeelt op LAN party's, hebben ze dat niet in de gaten ????

Deze plek is te koop.

• kamerplant
  • Niet online
Op vrijdag 10 mei 2002 19:06 schreef 007 het volgende:
Sorry vdpoort, maar ik moet toch ff een link posten naar die ongeloofwaardige bull**** topics van jou.

[topic=481152]
Ah, en dan komt ie over een paar dagen met de mededeling dat GTA3 niet voor de PC uitkomt, maar toch maar voor de XBOX omdat Microsoft de PC heeft overgekocht. :D

Duidelijk: HOAX.

🌞🍃

• tec
  • Laatst online: 17-12-2024

tec

TEC

In de Pczone special over GTA3 werd aangegeven dat er niet gewerkt werd aan multiplayer aangezien het team wilde focussen op het single player gedeelte.

Verwijderd

GTA3 kreeg oorspronkelijk een multiplayer functie. Toen hebben ze daar een tijdje aan gewerkt en toen vonden de ontwikkelaars het nou niet zo speciaal om deatchmatch te spelen in GTA3 dat ze hem er maar uit hebben gehaald.

Bron: PC gameplay.

• Sjoan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-10-2025
Op vrijdag 10 mei 2002 22:27 schreef Soldier2000 het volgende:
GTA3 kreeg oorspronkelijk een multiplayer functie. Toen hebben ze daar een tijdje aan gewerkt en toen vonden de ontwikkelaars het nou niet zo speciaal om deatchmatch te spelen in GTA3 dat ze hem er maar uit hebben gehaald.

Dat maak ik zelf wel uit of ik dat speciaal vind :)

Verwijderd

Op vrijdag 10 mei 2002 22:27 schreef Soldier2000 het volgende:

This makes no sense, als er al aan gewerkt is dan gooien ze dat niet zomaar weg, een beetje wel denkend mens snapt dat een game zonder multiplayer tegenwoordig veel minder mensen trekt, omdat alles simpel weg draait om MP.

Verwijderd

tja, enigste wat ik kan zeggen is dat ik HOOP dat er MP in komt.

Verwijderd

Ze hebben gezegd dat MP niet goed tot zijn recht zou komen in GTA3. Dat kun je op een hoop manieren interpreteren ja, maar ik denk dat ze de goede keus hebben gemaakt. Ik heb GTA3 voor de PS2 en zal hem ook voor de PC gaan kopen. Deze game blijft leuk.

Verwijderd

Toch hoop ik dat er MP in zal komen!

• Zegato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Reken er maar niet op. ;(

T.net gallery | V&A ads

Verwijderd

Hoop doet leven :z

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-01 23:29
Tis volgens mij een overduidelijke HOAX....
Beetje gaar dat zoiets niet op Grandtheftauto3.net staat dan... :?

Als et echt een nieuwe marketingstrategie zou zijn, hebben ze die nu dus mooi alle kans van slagen ontnomen :P

• dvdgrs
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-01 20:28
ja en wat lult iedereen over een patch voor MP? Geloof je het zelf? weetje wel hoeveel je er dan aan moet veranderen? denk aan netcode e.d.

neej, ik gok erop dat het een SP game word :'(

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:42

Wildfire

Joy to the world!

Op vrijdag 10 mei 2002 20:29 schreef MeisterHim het volgende:
Ik had gelezen dat er helemaal geen multiplayer zou komen 'omdat iedereen dat al in de spellen heeft en het daarom niet meer origineel is'. Hopelijk proppen ze er in ieder geval een LAN mogelijkheid in of komt er nog een leuk patchje zodat je kunt mp-en.
Wat een ongelofelijk domme reden... het publiek wil multiplayeren omdat dat erg leuk is en de levensduur van een spel verlengt! Het is dan gewoonweg dom om het niet toe te voegen omdat "het niet origineel meer is"...

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Verwijderd

ja, games met MP zijn (imho) stuk leuker.

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-12-2025
Op zaterdag 11 mei 2002 02:40 schreef Bong-One het volgende:
ja en wat lult iedereen over een patch voor MP? Geloof je het zelf? weetje wel hoeveel je er dan aan moet veranderen? denk aan netcode e.d.

was toch ook zo met Deus Ex ?

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Verwijderd

Als het niet multiplayer wordt ga ik ze slaan. PS2 versie was toch wel superkicken maar daar had ik ook niet echt van verwacht dat die multiplayer zou bevatten.

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

nog 2 weken en we weten het, ik ga me daar nu niet over opwinden.. dan kan het resultaat alleen maar tegenvallen

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

• kamerplant
  • Niet online
Op zaterdag 11 mei 2002 02:40 schreef Bong-One het volgende:

Eerlijk gezecht lijkt mij dat ook nogal heel erg onwaarschijnlijk.
Ook omdat als ze MP willen doen, het natuurlijk wel bij de verkoop gelijk doen omdat om die reden veel mensen het nog wel willen kopen, ookal hebben ze al de PS2 versie. :)

🌞🍃

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-01 16:09

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Ik vond het grootste nadel van GTA3 op de PS2 dat er geen Multiplayer in zat (ook miste ik de motorfietsen, huisdieren, kinderen en bejaarden op straat).

Ik Hoopt edat er in de GC versie wel een multiplayer zou zitten. Als dat zo is koop ik hem zeker, anders hod ik het bij de PS2 versie.

Is die multiplayer trouwens 2, of 4 player? Iemand?

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• Firecow
  • Laatst online: 16-01-2023

Firecow

worldofnature.nl

:+

ARG

BAD NEWS

WE FEEL SORRY TO ALL OF YOU. BUT WE MUST TO SAY THIS: GTA3:PC IS DELAYED UNTIL SEPTEMBER. 2002.

http://www.rockstargames.com&article=gta3,hello_05_10_02%29@rockstar.yo.lv/gta3_del.htm

Canon EOS 80D En wat glaswerk

Verwijderd

gaat ie goed uh meneer?
dit is al de 3e ker dat je onder een GTA3 topic plaatst!
en ook nog eens een valse site ook nog.

Verwijderd

:D

Verwijderd

Op dinsdag 14 mei 2002 23:21 schreef Firecow het volgende:
:+

ARG

BAD NEWS

WE FEEL SORRY TO ALL OF YOU. BUT WE MUST TO SAY THIS: GTA3:PC IS DELAYED UNTIL SEPTEMBER. 2002.

http://www.rockstargames.com&article=gta3,hello_05_10_02%29@rockstar.yo.lv/gta3_del.htm
Ohja, je bedoelt dus eigenlijk http://rockstar.yo.lv/gta3_del.htm ... nouja, die zullen dan wel gelijk hebben he ;)

Verwijderd

zoals ik al zei, NEPPE site!

• Firecow

Firecow

worldofnature.nl

nep :? ?

• Firecow

Firecow

worldofnature.nl

blaat dus

• Crash
  • Laatst online: 25-01 21:49
Op dinsdag 14 mei 2002 23:56 schreef Firecow het volgende:
nep :? ?
Op dinsdag 14 mei 2002 23:58 schreef Firecow het volgende:
blaat dus
idd gewoon onzin ;)

Verwijderd

damnit ik had me er nou zo op verheugt... :(

Verwijderd

jup ik ook :(
jammer van zon strakke game :(

Verwijderd

Man, iedereen ziet toch dat dat dikke nep is. Als je op de links erboven drukt kom je op een compleet ander adres en de info is ook helemaal anders. Als je goed kijkt zie je dat de layout ook niet helemaal gelijk is.

Verwijderd

ik had het over dat het jammer was dat er waarschijnlijk geen MP in komt :(

BTW 300e POST!!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:01

Maxow

Hidden Sound System

Uhm, ik denk dat het ook een beetje zwaar wordt voor een lan/internet- verbinding zodra je bv. met 20 lui in 1 sever zit, en alle auto's in het hele level bij iedereen op precies dezelfde plek moet rijden :S, volgens mij is dat ook een drempel |:(

Verwijderd

tijd om zelf aan de slag te gaan...>:)

• 3dfx|IA
  • Niet online

3dfx|IA

Speed is Life

Yammer, had het ook wel gewild. SHIT

• ZiegoM
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:43

ZiegoM

Yammie R1

Doe mij maar een patatje met

of GTA3 met MP

\_Specs_/

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-01 19:34
patatje frete terwijl je aan het mp-en bent >:)

• stin
  • Niet online
banaan is lekkerder..!!

maarja... voor mij hoeft MP niet zo in GTA3..!!! lijkt me niet echt vet..!

Verwijderd

WTF??? Multiplayer zorgt er juist voor dat je het spel blijft spelen en spelen en spelen en spelen en spelen en spelen en spelen en spelen en spelen en spelen en spelen en spelen en spelen en spelen en spelen en spelen en spelen en spelen en spelen en spelen en spelen en spelen en spelen en spelen en spelen en spelen en spelen en spelen en spelen en spelen en spelen en spelen en spelen en spelen en spelen en spelen en spelen en spelen.

Verwijderd

Op woensdag 15 mei 2002 13:56 schreef Schuey het volgende:
patatje frete terwijl je aan het mp-en bent >:)
Liever niet...ik houd die dingen toch liever apart ;)

Toch zonde dat de MP niet door gaat...het spel had dan een groot succes kunnen worden.....

• Schuey
ik weet het niet of het dan zo een suc6 zou worden.
Het zou wel eens net zo kunnen gaan als bij Max Payne destijds, zelfs ik had hem orgineel gekocht dat wil wat zeggen. Maar dat viel tegen, weinig vernieuwends (behalve bullet-time) en gameplay was ook gewoontjes met een paar extra's maar niet om over naar huis te schrijven.
Kortom ik vrees dat GTA3 ook weer gewoon iets over-hyped wordt en zeker als er nu geen mp in zit dat de kudde al helemaal zegt, nah dan maar ff kopieren en dan speel ik hem wel een week. (niet dat ik hem niet kopieer maar dat terzijde). Ik heb er iig geen goed gevoel over.

• SEFje
  • Laatst online: 25-11-2025
Ik snap het echt niet. GTA3 was op de PS2 toch ook gewoon een vreselijk groot succes? Niet iedereen heeft toch een PS2, dus wat belet dit spel om ook een groot succes te worden op dit platform?

Persoonlijk lijkt het mij ook helemaal niet leuk om multiplayer te spelen in GTA3, wat zou er nou leuk aan zijn?

Er kan nooit echt skill bij betrokken zijn ofzo. Team play lijkt me ook niet echt mogelijk, en werken met objectives ook niet. Dan blijft er dus Deathmatch over en wat is daar nou weer leuk aan :?

Is gewoon mijn mening hoor.

• 3dfx|IA
  • Niet online

3dfx|IA

Speed is Life

Op woensdag 15 mei 2002 16:32 schreef SEFje het volgende:
Ik snap het echt niet. GTA3 was op de PS2 toch ook gewoon een vreselijk groot succes? Niet iedereen heeft toch een PS2, dus wat belet dit spel om ook een groot succes te worden op dit platform?

Persoonlijk lijkt het mij ook helemaal niet leuk om multiplayer te spelen in GTA3, wat zou er nou leuk aan zijn?

Er kan nooit echt skill bij betrokken zijn ofzo. Team play lijkt me ook niet echt mogelijk, en werken met objectives ook niet. Dan blijft er dus Deathmatch over en wat is daar nou weer leuk aan :?

MP zou echt cool zijn bij GTA3. Ik weet nog met die lagge GTA1 en 2 met zen 3en lekker racen en killen en dan bij stoplichten lekker optrekken met verschillende autos, was echt wel cool, en dan dat allemaal in 3D nou dat zou zeker beter zijn.

• kamerplant
  • Niet online

Over het algemeen zijn er toch amper spellen op de PS2 die je via internet tegen elkaar kunt doen, dus dan is het logisch.
Bij een PC is het vrij normaal als er MP in zit, en dan helemaal bij zo'n spel als dit was dat wel te verwachten..

🌞🍃

Verwijderd

Teamplay en Objective dingen zijn juist heel goed mogelijk

Midtown Madness had bv iets leuks: Cops & Robbers. Ergens in de stad ligt goud, en de Cops moeten het goed pakken en naar hun hoofdkwartier brengen en de Robbers het naar hun schuilplaats. Als iemand geraakt werd (in GTA3 zou het dan kapotgereden zijn) liet hij/zij het goud vallen

Of wat dacht van CTF in GTA3: Snelle autos om de vlag mee weg te rijden en trage autos om te dienen als kanonnenvoer (als een dure auto van de tegenpartij kapot wordt geschoten, dan krijgt het andere team meer punten dan bij een goedkopere auto enzo)... dat zou zo mooi zijn :)

Verwijderd

OK.. Maar nu is gta3 dus echt uit he,

Hoe moeilijk is het om zelf een mod te maken? en als het mogelijk is, kan dan echt helemaal niemand een multiplayer mod maken? het moet toch te doen zijn, in het .exe betsand van gta3 staan een heleboel leuke dingen die van alles te maken hebben met multiplayer, zoals host en client en dat soort shit, open het exe bestand maar es met kladblok :)

als het te doen is met gta3 om een mod te maken dan ga ik persoonlijk een multiplayer gedeelte maken! B-) *D

• Schuey
als je het HIER vraagt heb je een grotere kans antwoord te krijgen, deze kick zal wel met een slotje beloond worden me dunkt.

Verwijderd

geef de hoop nou maar op ,gta3 krijgt nooit een multiplayer mode

• Crash
  • Laatst online: 25-01 21:49
Op zondag 30 juni 2002 19:49 schreef Geppie het volgende:
OK.. Maar nu is gta3 dus echt uit he,

Hoe moeilijk is het om zelf een mod te maken? en als het mogelijk is, kan dan echt helemaal niemand een multiplayer mod maken? het moet toch te doen zijn, in het .exe betsand van gta3 staan een heleboel leuke dingen die van alles te maken hebben met multiplayer, zoals host en client en dat soort shit, open het exe bestand maar es met kladblok :)

als het te doen is met gta3 om een mod te maken dan ga ik persoonlijk een multiplayer gedeelte maken! B-) *D
als je alle berichten omtrendt de GTA3 MP modus had gevolgd,
dan had je het antwoord ook geweten :P

(ps, check gamers.nl of de search @ GoT)

• PromWarMachine
  • Laatst online: 24-01 22:58

PromWarMachine

Forsaken Archer

Zou vet zijn, pas dan vind ik hem de moeite waard om te kopen :)

Dividend for Starters

• GTA3
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Dodo + 64 man lan Team-Deathmatch = >:)

p.S : Denk aan WTC, maar dan is WTC groepje mensen >:)

Verwijderd

Nu maar hopen dat het echt komt met zijn 4 dikke rellen daar in de gta3 wereld :)

Verwijderd

zie andere topic :+
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.