Toon posts:

Welk Project Management app. worden veel gebruikt?

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wij (ons bedrijf) zit er aan te denken om een project management systeem in te voeren om alle projecten wat soepeler te laten verlopen. Er zijn hiervoor enkele mogelijkheden. Ten eerste de commerciele software zoals MS Project of Macromedia SiteSpring. De eerste valt af vanwege het online character van onze projecten en de tweede is gewoon te duur. :(

Mijn vraag is wie van jullie werkt ook in de webdesign, (3D)animatie en CD ROM multimedia industrie en heeft ervaring met verschillende systemen. :? Na enig onderzoek zijn er vrij veel opensource projecten die dit gat proberen te vullen maar hebben het in mijn opinie nog niet helemaal gedicht.

Enkele features die ik er graag in zou zien:
-klantgegevens
-project preview & feedback door klanten
-billing systeem
-documenten bak (voor standaard en verzonden documenten)
-code makkelijk te veranderen en aan toe te voegen.

Alvast bedankt voor reacties.
Gr. spif *D

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-08 13:53

chem

Reist de wereld rond

check "more groupware" eens, of phpGroupWare...

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de tip. Ik had deze al gezien maar is meer een online PIM dan project management.

Ik heb na nog meer research nog meer opties gevonden. Maar deze zijn ook allen niet volledig. Zelfs een die een volledige rip-off van MM SiteSpring is, met identieke stijl en functies. Echt een prima staaltje reverse engineering. >:)

Mijn vraag is echter of er mensen zijn met ERVARING niet echt of iemand ergens een keer een systeempje heeft gezien die dit wel eens zou kunnen. Dus nogmaals mijn vraag of er lui zijn die ervaring hebben met project management en de systemen die daar support aan leveren.

Als er verder nog andere suggesties zijn hoor ik het trouwens ook, het kan altijd dat ik er een paar over het hoofd heb gezien.

Nogmaals alvast bedankt ;),
spif

Verwijderd

Topicstarter
Iemand anders nog ervaringen? 8-)