Mp3 Autoradio JVC KD-LH2000R

Pagina: 1
Acties:
  • 140 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• MrBaaco
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-12-2023
Heeft iemand hier al ervaringen mee :?

Ik wil hem waarschijnlijk gaan kopen 8-), maar ik wil hem eerst nog in de winkel kunnen zien en effe uitproberen...

Greetz MrBaaco

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:00
Kijk ook eens naar de KD-SH909, wel duurder, maar bij duitse webstores veel goedkoper te krijgen (rond 400,-)

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:53
Kost dat ding niet 339,= euro bij de Conrad. Want ik dacht dat het een budget-versie was van de SH99: dus ongeveer dezelfde specs maar een veel minder gelikt uiterlijk.

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

• MrBaaco
Op vrijdag 10 mei 2002 20:10 schreef universal creations het volgende:
Kost dat ding niet 339,= euro bij de Conrad. Want ik dacht dat het een budget-versie was van de SH99: dus ongeveer dezelfde specs maar een veel minder gelikt uiterlijk.
Bij Carmedia.nl betaal je er €449 voor (+€8 rembours of gratis bezorgd bij vooruitbetaling). Ik koop hem liever in de winkel, zodat ik makkelijker terug kan naar de winkel. JVC heeft namelijk 3 jaar garantie 8-)

Halfords en Staffhorst verkopen hem voor €499, maar ze hebben hem niet in de winkel als showroommodel ;(. Ik wacht al sinds begin april of ik hem ergens in de winkel kan zien. Het liefst in Utrecht ergens :)

De specs kun je makkelijk bekijken via www.jvc.nl of www.carmedia.nl, die is lekker goedkoop, maar voor garantie etc. is dat toch lastig aangezien ze alleen een webwinkel hebben...

De JVC KD-LH7R is dat model van €339 denk ik, terwijl die bij de Block €299 is. De LH7R heeft GEEN organics display en nog 2 of 3 dingen niet.

En het is de nieuwe LH serie van JVC, geen budget versie, want hij is niet veel goedkoper als je hem in Nederland koopt.

Greetz MrBaaco

• MrBaaco
Ik heb hem bij www.rondevries.nl gezien voor 425 en 3 jaar garantie *D

Het mooie is dat zij op de Zwarte Beurs in Beverwijk staan >:)

Daar ga ik hem waarschijnlijk kunnen testen en kopen 8-)

Greetz MrBaaco

• MrBaaco
En ook www.remcoonline.nl heeft hem voor 425...

En zij zitten ook in Utrecht!! 8-)

Greetz MrBaaco

Verwijderd

Let erop dat deze mp3 speler nogal wat pauzes tussen de nummers heeft. Zeker 2 sec heb ik me laten vertellen.

Niet echt mooi bij gemixde cd's dus....

• MrBaaco
Op maandag 13 mei 2002 23:12 schreef jeroenbeekman het volgende:
Let erop dat deze mp3 speler nogal wat pauzes tussen de nummers heeft. Zeker 2 sec heb ik me laten vertellen.

Schijnt dat JVC dit NIET heeft 8-)
Maar dat wil ik dus zelf uittesten...

Greetz MrBaaco

Verwijderd

Op maandag 20 mei 2002 15:49 schreef MrBaaco het volgende:

[..]

Schijnt dat JVC dit NIET heeft 8-)
Maar dat wil ik dus zelf uittesten...
Ik las laatst dit http://www.kieskeurig.nl/kieskeurig/kieskeurig.nsf/autoradiomerk/CBA1E9D067250476C1256A9A007047E2 volgens hun is er wel een twee seconden pauze.

Laat me het even weten, als je het echt zelf getest hebt.

• MrBaaco
Check de volgende site effe. Klik het forum en lees maar verder 8-)

www.highwaymp3.com

Greetz MrBaaco

• MrBaaco
Ik heb hem besteld!! Als ik hem over 3 weken ofzo ;( binnenkrijg, zal ik een review posten.

Ik kan bijna niet wachten 8-)

Greetz MrBaaco

• MrBaaco
IK HEB HEM!!!!!! 8-) *D

Vanmiddag inbouwen en van de week zal ik een reviewtje posten!!

>:)

Greetz MrBaaco

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Nu online
Op donderdag 27 juni 2002 14:42 schreef MrBaaco het volgende:
IK HEB HEM!!!!!! 8-) *D

Vanmiddag inbouwen en van de week zal ik een reviewtje posten!!

>:)
Mooi, ik heb hem ook binnen.

Moet hem nog aansluiten etc.

• Universal Creations
Mijn vader kijkt komende week of de SH909/SH99 in oostenrijk ook zo goedkoop is als in Duitsland. Als ie onder de 450 euro blijft mag tie er meteen 1 meenemen.

• M@cer
Anders gewoon bij zo'n webstore bestellen, je hebt hem dezelfde week nog in huis. Echt een aanrader...

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• Universal Creations
In nederland is dat ding veel te duur 600 euro ofzo.
In duitsland betaal je er 400 euro voor (+ 20 euro verzenden), maar dan duurt het een week of 3. Maar goed, als mijn vader toch naar oostenrijk gaat (en ze kosten dan minder dan 450 euro), dan kan hij er gelijk 1 meenemen (weet je zeker dat je geen baksteen in een doosje binnen krijgt).

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Nu online
499 is advies prijs dacht ik.

Zowel een lokale verkoper als Mediamarkt hebben hem voor 499.

• Jivecar
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-11 07:00
Op zondag 30 juni 2002 19:10 schreef Universal Creations het volgende:
In nederland is dat ding veel te duur 600 euro ofzo.
In duitsland betaal je er 400 euro voor (+ 20 euro verzenden), maar dan duurt het een week of 3. Maar goed, als mijn vader toch naar oostenrijk gaat (en ze kosten dan minder dan 450 euro), dan kan hij er gelijk 1 meenemen (weet je zeker dat je geen baksteen in een doosje binnen krijgt).
Oostenrijk is op hifi spul niet echt veel goedkoper dan nederland. Toen ik in april in oostenrijk op vakantie was heb ik gekeken naar wat ht componenten; uiteindelijk heb ik ze uit duitsland laten komen want in oostenrijk was het bijna even duur/goedkoop dan in nederland.

Check:
- Saturn (ook in duitsland, zit in Kaufhoff of zelfstandig).
- Mediamarkt
- Cosmos

Dit zijn de winkels waarvan je het moet hebben, zijn ze niet goedkoper dan zal dat in oostenrijk ook niet lukken....

Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......

• MrBaaco
Mijn Review over de JVC-KD LH2000R

Niet te vergeten, ik heb nog GEEN subwoofer en GEEN versterker eraan hangen dus daar kan ik (nog) niets over vertellen. Dat komt na mijn vakantie hoogstwaarschijnlijk

Install is supersimpel --> Isoblokje vastklikken en klaar!
Algemeen
Ik vind dat er leuke animaties inzitten, die ik 2 of 3 weken aanhad. Surfer, auto, JVC, zonsondergang, vissen en nog 2 dacht ik. Nu scrollen alleen de ID3-tags (versie 1) of CD-text in het display. Het display heeft iets van 12 kleuren ofzo waar je uit kan kiezen en je kan ook je eigen kleur maken. Het is ook mogelijk om alle kleuren om de 2 seconden afwisselend weer te geven, maar dat heb ik meteen uitgezet.
Equalizer
De equalizer heeft standaard 8 modussen, er zijn er 3 die handmatig ingesteld kunnen worden. Ik heb er nog niet mee gespeeld, want ik begreep er niet echt veel van. Toch het boekje maar eens doorlezen :)
Er is een Low (50Hz, 80 Hz en 120 Hz) met een bandbreedte van Q1 tm Q4.
Er is een Mid (700Hz, 1 kHz en 2kHz) met een bandbreedte van Q1 en Q2.
Er is een High (8kHz en 12kHz) waar de bandbreedte van is vastgesteld.
(Effe het boekje erbij gepakt)
Kan iemand een beetje uitleggen waar wat voor is. Ik begrijp dat het om de lage, midden en hoge tonen gaat, maar that's it :z
CD/MP3
Er zijn diverse modussen voor het display; een klok, titel van de track met duur van het liedje, album van de track met duur van het liedje, album en titel van de track, een grote cd (animatie) met duur van het liedje en alleen de duur van het liedje.
Ik heb tot nu toe 128 kBps tot 320 kBps gedraaid en geen problemen tegengekomen. Ik heb vaak maximaal 10 tot 12 mappen op een CD (Gebruiksaanwijzing geeft aan dat er 289 mappen op kunnen, maar zij adviseren dat het beter is om er maximaal 8 te gebruiken --> stabieler).
Het lezen van een CD duurt 3 tot 5 seconden. Het skippen naar het volgende nummer 1 tot 2 seconden. Het bladeren door je mappen gaat heel makkelijk door aan de rechterkant boven of onder even vast te houden. Dan zie je een overzicht van je mappen en kan je op het nummer onderin drukken om die map te starten. Het kan ook anders, maar dan moet je als je je CD brandt, nummers aan de mappen toekennen.
Random kan in 1 map of door de hele CD.
Radio
Als je radio luistert, heb je andere display mogelijkheden. Die weet ik niet allemaal uit mijn hoofd, ik heb hem zo staan dat ik de namen en reclame's van de RDS-zenders zie staan. Tjah, ik luister niet zo heel veel naar de radio...

Verder uuuh, er zitten 4 vergulde uitgangen (2 paar) op en een aparte uitgang voor de sub. Ik weet eigenlijk niet eens hoeveel Volt, effe Googlen --> het is 2x 2 Volt.

Ik weet nu niet veel meer te vertellen behalve dat IK er hartstikke tevreden mee ben!!!!!!!!!!!!!!!

Als je nog iets wil weten dan merk ik het vanzelf wel.

Ze heeft ook nog een prijs gewonnen (zag ik net via het Googlen) en je kan meteen door naar de specs van JVC.nl:
[url="http://www.jvc.nl/nieuws_items/beste-koop.html"]http://www.jvc.nl/nieuws_items/beste-koop.html[/url]

BTW, ik heb er 399 Euro voor betaald in Nederland!!!

Greetz MrBaaco

• MrBaaco
Op maandag 13 mei 2002 23:12 schreef jeroenbeekman het volgende:
Als je zelf skipt, dan zit er 1 tot 2 sec tussen. Als gewoon het volgende liedje begint, is het net zoals bij een gewone CD.
Ik ga het effe checken voor je, ik kom er vanmiddag wel op terug.
Hmmmm, ik heb alleen geen cd die gemixt is volgens mij.

Greetz MrBaaco

Verwijderd

Hallo,

Vind het veel geld, als ik jou was zou ik voor de sony gaan. Vriendin van mij heeft hem gekocht en moet zeggen in een golf staat ie erg goed met dat neon licht!
Bij halffords was hij onlangs op internet te koop voor 250 (aanbieding toen), bij de groothandelzaak 229 euro en zag hem gisteren op in het halffordskrantje voor 299 euro. Het is een cd mp3 speler zie Sony CDX-MP30 [url="http://www.halffords.nl"]www.halffords.nl[/url]

Sony CDX-MP30
CD/Tuner waar MP3 bestanden mee afgespeeld kunnen worden.

4 x 50 watt max vermogen
Geschikt voor MP3
RDS-EON
2 lijnuitgangen
CD-text
My Best Sound Position
D-Bass

ArtikelNr: 102205
Op vrijdag 10 mei 2002 10:55 schreef MrBaaco het volgende:
Heeft iemand hier al ervaringen mee :?

Ik wil hem waarschijnlijk gaan kopen 8-), maar ik wil hem eerst nog in de winkel kunnen zien en effe uitproberen...

• MrBaaco
Deze Sony had ik ook gezien, maar het skippen naar het volgende nummer duurde 2 tot 4 sec. En het mooiste vind ik dat mijn ID3v1 tagjes scrollen. Dat kon niet met de Sony.

Greetz MrBaaco

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-12 11:20

DeFeCt

je wéét toch

*schop*

Ik zit er over te denken om de LH7R te kopen, maar als de LH2000R te koop is voor 399 hoor ik graag waar...

Zit er ook een dimmer op?

Flickr

• MrBaaco
Jah, al gebruik ik die zelf niet... Staat wel in het boekje iig...

Greetz MrBaaco

• djmartyn
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-12 05:00
Een vriend van me heeft deze radio. Ik heb hem zelf ook al mogen ervaren en het klinkt erg goed. Ook de mp3 weergave is goed. Ik weet alleen niet of er tijd tussen nummers zit bij afspelen.
De radioontvangst is ook erg goed

Verwijderd

djmartyn schreef op 27 december 2002 @ 10:38:
Een vriend van me heeft deze radio. Ik heb hem zelf ook al mogen ervaren en het klinkt erg goed. Ook de mp3 weergave is goed. Ik weet alleen niet of er tijd tussen nummers zit bij afspelen.
De radioontvangst is ook erg goed
Heb je het over de JVC? Want die hebben vaak beroerd radio ontvangst. Daarom wil ik eigenlijk geen JVC meer. Ik heb tussen Zwolle en Harderwijk amper ontvangst van Radio 3 en Radio 538 en Radio Noordzee zit ik niet echt op te wachten :(

• M@cer
Hier heb ik daar echt geen last van (SH909R)
Perfecte radioontvangst, daar kan geen Pioneer tegenop.

btw. Vanaf Februari Gordon op Noordzee, dat is dan weer wel leuk 8)

[ Voor 27% gewijzigd door M@cer op 07-01-2003 19:11 ]

• Rick2001
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 16:34

Rick2001

9950X delidded en direct die

De radio ontvangst is zeker goed te noemen. Ook de geluidskwaliteit is erg goed. Voor het geld is hij het zeker waard. Ik schrijf mp3's altijd op 40speed op platinum cd's. Ook heb ik al verschillende wazige merken van andere mensen geprobeerd en ook die geven allemaal geen enkele tikken, kraken of vreemde meldingen.
Iedere cd deed het gewoon tot nu toe. Ik ben in ieder geval zeer tevreden met dit toestel.

MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 2x990PRO 2TB - 1x9100PRO 4TB - 1xNM1090PRO 2TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB+400G

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Magic666

No one's neighbour!

MrBaaco schreef op 23 juli 2002 @ 13:24:
Deze Sony had ik ook gezien, maar het skippen naar het volgende nummer duurde 2 tot 4 sec. En het mooiste vind ik dat mijn ID3v1 tagjes scrollen. Dat kon niet met de Sony.
vreemd, mijn MP70 scrollt wel degelijk de mp3tags en het skippen duurt 1-2 sec.

• Aziona
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:47
Hoi, ik heb sinds een paar weken die auto-MP3 player van de Aldi (Medion).
Doet het goed, niets mis mee. Alleen de bediening vindt ik niet zo handig. Beetje te priegelig.
Derhalve verkoop ik het apparaat weer.
De bon zit er nog bij ik vraag er 110 euro voor.

WP: WH-MDC05J3E5,WH-MDC07J3E5, WPB: Atlantic Explore v4, PV: Solaredge (6,8kW) en SMA (4,3kW), 2 x Heishamon OT v3.1, Rpi v5, Rpi v4, 2 x Rpi v3, ESP32, Domoticz, EV: Nissan Leaf, ESS: Deye 6K-SG03LP1, 2xLuyuan, 32kWh

Pagina: 1