To terminate or not to terminate, that's the question...
gainward ti4600 een perfect plankje als je ook games wilt spelen en dual dvi !!!!
is geen goedkoop plankje ong € 500 maar dan heb je ook wat ...
is geen goedkoop plankje ong € 500 maar dan heb je ook wat ...
all work and no play makes Jack a dull boy.
gainward 750XP

erg
kaartje, hij ligt hier, maar k'heb jammer genoeg een doa exemplaar, vandaag ga ik hem omruilen

erg
If it ain't broken it doesn't have enough features
die bedoel ik ja ... een erg lekker plankje ...Op vrijdag 10 mei 2002 10:42 schreef Apache het volgende:
gainward 750XP
[afbeelding]
ergkaartje, hij ligt hier, maar k'heb jammer genoeg een doa exemplaar, vandaag ga ik hem omruilen
ja ziet er erg geil uit, op de versie die ik heb ziet de koeler er nog beter uit, het zou echt fantastisch zijn als hij het nu nog deedOp vrijdag 10 mei 2002 10:44 schreef armor het volgende:
[..]
die bedoel ik ja ... een erg lekker plankje ...
Er zitten ook veel koele spullen bij zoals firewire kaartje en kabel, dvi -> vga adaptors etc, bij mij zit de 3D stereo bril er niet bij maar daar lig ik niet wakker van
ik heb mijn kaart bij gainward.de gekocht en OOK zonder 3D bril geleverd... gelijk een mailtje gestuurd en blijkt dat ze problemen hebben met de drivers en met de levering van de brillen ... hebben mij de keuze gegeven of €25 terug gave of wachten tot alles werkend/binnen is ... ik heb gekozen voor het laatste. Dus ik zou als ik jou was een mailtje sturen en vragen hoe het met die bril zit !!!Op vrijdag 10 mei 2002 10:45 schreef Apache het volgende:
[..]
ja ziet er erg geil uit, op de versie die ik heb ziet de koeler er nog beter uit, het zou echt fantastisch zijn als hij het nu nog deed
Er zitten ook veel koele spullen bij zoals firewire kaartje en kabel, dvi -> vga adaptors etc, bij mij zit de 3D stereo bril er niet bij maar daar lig ik niet wakker van
bedankt voor de tip armor, k'dacht dat de 3D bril waarschijnlijk dan wel optioneel zou zijn ofzo, k'ga ze meteen mailen
Pagina: 1