Nothing to see here
Zet hem gewoon in de quick launch bar. Is bijna even makkelijk/makkelijker.Op maandag 13 mei 2002 17:29 schreef bas_konings het volgende:
[..]
Weet iemand al hoe dit te doen?
Is natuurlijk een oplossing ...Op maandag 13 mei 2002 18:32 schreef wwillem het volgende:
[..]
Zet hem gewoon in de quick launch bar. Is bijna even makkelijk/makkelijker.
Nothing to see here
Correctie, het is dé oplossing!Op maandag 13 mei 2002 18:55 schreef bas_konings het volgende:
[..]
Is natuurlijk een oplossing ...
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Ja!Op maandag 13 mei 2002 19:16 schreef frankey het volgende:
Als we toch bezig zijn hebben jullie dan ook "de" oplossing voor mij ??
euhm..
Nee, toch niet!
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Sjitt en werkt nog steeds nietOp maandag 13 mei 2002 19:38 schreef ErectionJackson het volgende:
[..]
Ja!
euhm..
Nee, toch niet!
Verwijderd
Bestel er dan bij Creative 1!Op maandag 13 mei 2002 20:03 schreef 7h3-80rg het volgende:
Iemand stuur mij een Sb audigy platinum originele cd 'copy' Pllllzzz!!!Ik gegin gek te worden hier van die Spaanse KAK!
Flex voor je. En euh.. mijn AMD systeempje draait ook als een rock!!Op maandag 13 mei 2002 16:48 schreef ErectionJackson het volgende:
[..]
Jep, alles werkt zoals het hoortIk heb een Audigy btw, niet een Live, maar de Audigydrive werkt ook perfect!
Maar ja, ik heb dan ook een Intel machine, die gewoon altijd werkt
MacBook Pro 14" 2021
Verwijderd
kanOp maandag 13 mei 2002 20:03 schreef 7h3-80rg het volgende:
Iemand stuur mij een Sb audigy platinum originele cd 'copy' Pllllzzz!!!Ik gegin gek te worden hier van die Spaanse KAK!
Nog steeds niemand?? Ben ik de enige Tweakert met zo'n ding???Op maandag 13 mei 2002 13:55 schreef paulmadejong het volgende:
Nog mensen hier die een Soundblaster Live 5.1 Platinum hebben?? En dus dezelfde probs als mij??
MacBook Pro 14" 2021
Kzal die remotecenter wel ff online zetten.
HIER is ie in het Spaans
ol nee hoor in nederlands en engels
Dat geloof ik graag, het was ook maar een grapjeOp maandag 13 mei 2002 20:19 schreef paulmadejong het volgende:
[..]
Flex voor je. En euh.. mijn AMD systeempje draait ook als een rock!!Wat ik denk is dat er geen Live Platinum drivers in compaq's setje zit. Ook omdat ik geen Device Manager meer heb in AudioHQ
Die Nomand error is te verhelpen: Winamp -> Preferences -> Plugins -> General Purpose en Voila die Nomad plugin ff verwijderen en weg met die error.Op maandag 13 mei 2002 22:10 schreef Jur het volgende:
Kheb ook een 5.1 en totaal geen probs alleen dat nomad errortje gaf hij bij mij ook met winamp,
Kzal die remotecenter wel ff online zetten.
HIER is ie in het Spaans
ol nee hoor in nederlands en engels
Hoe heb jij die drivers geinstalleerd dan? Bij mij werkt ie echt niet, terwijl IntelliRemote wel werkt, dus de drive is niet kapot. BTW doet jouw koptelefoon op de LiveDrive het ook???
MacBook Pro 14" 2021
Verwijderd
Werkt die remotecenter uit de Compaq serie bij jou ook niet?? Ik heb trouwens vandaag ff een hele oude driver (september 2000) van creative geinstalled wat overigens perfect werkte, En waar ook de RemoteCenter van werkte!!! Dus mn drive is niet kapot, gare Compaq drivers!!!Op dinsdag 14 mei 2002 17:18 schreef djnatas het volgende:
heb iemand nu eens een url naar de software voor de remotecenter van creative 5.1 platinum heb echt nodig dank je :-)
MacBook Pro 14" 2021
Verwijderd
b.v.d.
djnatas
Verwijderd
JUR!!! Bedankt voor Remote.zip
Ik gebruik Nuendo, en zou die vervelende bug daarin ook eindelijk opgelost zijn, die dat programma heeft met mijn Audigy.
Nee hoor, ik heb ook een SoundBlaster Live Platinum (geen 5.1, maar wel met LiveDrive II). Ik heb dezelfde problemen als jij, de LiveDrive functioneert niet meer (volledig?), het geluid functioneert wel goed.Op maandag 13 mei 2002 20:33 schreef paulmadejong het volgende:
[..]
Nog steeds niemand?? Ben ik de enige Tweakert met zo'n ding???
Show me the money.The Pexman always checks twice...
-=System=-
en zet daarna wel ff een mirror op
mitst daar nog intresse voor is..
(heb hier een 100Mbit upload dus zal wel vlot lopen als je er iets vanaf haald)
|we live in the history of a mad man Mr. G |
Verwijderd
Maar die download is dus klaar van via installeer,vraagt nog je bent nog bezig met downloaden van sounblasterlive update,ik denk nou jah maak nie uit.
Installeer de nieuwe drivers van VIA Tech,en wat gebeurd er
er sttaat ineens een infrared dingetje in me scherm rechtsonder en me remotecenter doet het ook wat heb ik nu gedownload dat ie het wel ineens doet??
een snelle mirror voor de drivers...
Heb ze al maar toch bedankt !Op woensdag 15 mei 2002 12:05 schreef pyravex het volgende:
ftp://got:got@131.211.172.152:1313/creative/
een snelle mirror voor de drivers...
Inderdaad snel, krijg met Chello m'n max.
Yes, euh.. ja lulllig voor jou (en mij) maar ik ben iig niet de enige!! Las trouwens op news.creative.com nog meer mensen met ONS probleem!!Op woensdag 15 mei 2002 10:01 schreef gpex het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb ook een SoundBlaster Live Platinum (geen 5.1, maar wel met LiveDrive II). Ik heb dezelfde problemen als jij, de LiveDrive functioneert niet meer (volledig?), het geluid functioneert wel goed.
MacBook Pro 14" 2021
nee, als je gelezen hebt (op de 1e of 2e pagina), zie je dat daar de oplossing staat. je moet een bestand weggooien. iets met CToem.cfg geloof ik (uit het hoofd)Op woensdag 15 mei 2002 18:55 schreef DE_Michiel het volgende:
ik heb eeen audigy en hij zegt dat ik geen sb heb op mijn system nog meeer mensen die dit hebben
tnx het werktOp woensdag 15 mei 2002 18:57 schreef LinuxUser het volgende:
[..]
nee, als je gelezen hebt (op de 1e of 2e pagina), zie je dat daar de oplossing staat. je moet een bestand weggooien. iets met CToem.cfg geloof ik (uit het hoofd)
Bleek dat het stekkertje van mn volumeregelaar er niet goed in zat
Maar ik hoor nu dus het geluid dat eigenlijk uit mn rechts-voor-speaker en mn center-speaker hoort te komen, allemaal uit mn links-voor-speaker
Al mensen met nieuws??
MacBook Pro 14" 2021
* LollieStick heeft geblaatOp donderdag 16 mei 2002 20:52 schreef paulmadejong het volgende:
Klein schopje.
Al mensen met nieuws??
En dan bedoel ik dat splash screentje.
Ik kan het wel gewoon sluiten met mijn rechtermuis knop.
Maar goed dat is niet de bedoeling.
Weet iemand misschien een oplossing?
Sluit m, dan start -> creative -> start scherm (ben nu niet thuis maar in elk geval moet je dat ding krijgen) dan staat er links onder in beeld een tooltje waar je m kunt uitzetten (zou kunnen dat je even moet recht klikken/dubbel klikken of minimizen, weet ik niet meer, maar daar kun je m disablen)Op vrijdag 17 mei 2002 14:45 schreef MartNL het volgende:
Bij mij hangt elke keer als ik opnieuw opstart.
Nothing to see here
Ik kon het niet vinden.Op vrijdag 17 mei 2002 14:48 schreef bas_konings het volgende:
[..]
Sluit m, dan start -> creative -> start scherm (ben nu niet thuis maar in elk geval moet je dat ding krijgen) dan staat er links onder in beeld een tooltje waar je m kunt uitzetten (zou kunnen dat je even moet recht klikken/dubbel klikken of minimizen, weet ik niet meer, maar daar kun je m disablen)
Maar het is door middel van het register als nog gelukt.
Ik heb die key gewoon gedelete.
Ty anyway.
het is klote dat hij ook direct de proc er bij opfikt. load gaat naar 100%Op vrijdag 17 mei 2002 14:45 schreef MartNL het volgende:
Bij mij hangt elke keer als ik opnieuw opstart.
Ik heb de key uit het register verwijderd.Op vrijdag 17 mei 2002 23:22 schreef LinuxUser het volgende:
[..]
het is klote dat hij ook direct de proc er bij opfikt. load gaat naar 100%verder geen troubles met de drivers. Dat splashscreentje is zo erg nog niet. staat toch niet lang veilig aan bij mij
No problem anymore.
Verwijderd
Compaq Drivers
May 11, 2002
Jason sent in information about a driver package (click here to download) released for Compaq customers:
Here is the link to a new set of Creative Labs drivers that compaq has released to their customers. Now there are some things you should know about this package. This is the FULL driver installation CD - it includes every single utility that Creative has to offer. All utilities, especially Audio HQ and Surround Mixer 2 have beend updated. It also fixes that annoying bug where you could only view your speaker setup by launching Surmix2.exe manually, and not through AudioHQ in your control panel. It also includes updated UDA drivers. Thats right, they work on both Audigy and Live brand cards. The driver is dated 3/18/2002 and is WHQL certified. The download weighs in at about 377mb, but its worth it since it can replace your dated installation CD. These drivers are WDM, and no VXD is included, so they should only work on Windows 98se/ME/2000/XP. To install, extract the files to a directory, then enter the audio directory, then setup. You then must delete CToem config file that is in the directory, or else setup wont work. Double click, and setup with what utilitys you wish to use. So far, these drivers are awesome - my audio quality is alot clearer, and I think the squeal of death problems are gone (I had them on occaision). What really interests me though, is that these drivers run on Sblives and Audigys, so thats a real plus. Enjoy.
Kijk, dat is nu een nuttige info!Op maandag 20 mei 2002 15:43 schreef Driez het volgende:
Misschien nog ff interessante aanvullende info over de drivers
Compaq Drivers
May 11, 2002
Jason sent in information about a driver package (click here to download) released for Compaq customers:
Here is the link to a new set of Creative Labs drivers that compaq has released to their customers. Now there are some things you should know about this package. This is the FULL driver installation CD - it includes every single utility that Creative has to offer. All utilities, especially Audio HQ and Surround Mixer 2 have beend updated. It also fixes that annoying bug where you could only view your speaker setup by launching Surmix2.exe manually, and not through AudioHQ in your control panel. It also includes updated UDA drivers. Thats right, they work on both Audigy and Live brand cards. The driver is dated 3/18/2002 and is WHQL certified. The download weighs in at about 377mb, but its worth it since it can replace your dated installation CD. These drivers are WDM, and no VXD is included, so they should only work on Windows 98se/ME/2000/XP. To install, extract the files to a directory, then enter the audio directory, then setup. You then must delete CToem config file that is in the directory, or else setup wont work. Double click, and setup with what utilitys you wish to use. So far, these drivers are awesome - my audio quality is alot clearer, and I think the squeal of death problems are gone (I had them on occaision). What really interests me though, is that these drivers run on Sblives and Audigys, so thats a real plus. Enjoy.
Één correctie: De driver is NIET WHQL gecertificeerd, tenminste niet voor Windows 2000.
http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page
Specs
Verwijderd
Voor de mensen die het nog niet zeker weten hij draait hier nu op win98se de driver en geen probsOp maandag 20 mei 2002 16:00 schreef Tyrian het volgende:
[..]
Kijk, dat is nu een nuttige info!
Één correctie: De driver is NIET WHQL gecertificeerd, tenminste niet voor Windows 2000.
MacBook Pro 14" 2021
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Reality beats fiction by far!
Bij Creative kan het *ERG* lang duren voordat drivers gereleased worden. En dan moeten ze ook nog getest worden en van digitale handtekening voorzien worden.Op donderdag 30 mei 2002 12:29 schreef RaDKiLL het volgende:
Waar blijven die nieuwe drivers nou?! Ik heb iedere keer de neiging die 200mb grote drivers van Compaq te deleten omdat ze daar toch maar staan te staan....
Specs
Ik had ook mindere geluidskwaliteit met deze drivers, bij het afspelen van MIDI bestanden met grote soundfonts. (Zoals de 128 MB grote Fluid bank)Op zondag 16 juni 2002 21:36 schreef E-MANs het volgende:
ben ik nou gek of is de geluidskwaliteit minder met deze drivers?
Ik heb maar weer snel de laatste officiële versie geïnstalleerd.
Specs
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Ja, zo goed als. Ik geloof dat een enkele applicatie op de cd die je kunt bestellen nieuwer is dan die op de compaq cd. Ander 'voordeel' is dat de cd die je kunt bestellen officieel van creative is, en dat er dus geen 'hack' nodig is (voor zover een bestandje verwijderen een hack is...) om de zaak te kunnen installeren.Op dinsdag 23 juli 2002 00:42 schreef spaceboy het volgende:
Zijn die drivers (gehackte Compaq, full cd) dezelfde die je voor 1 pond op de Creative site kunt kopen?
Verwijderd
Ik wilde pseudo-dolby op m'n systeem (plexcombo/live player/powerdvd/4 speakers)
Uiteindelijk heb ik
* Live! DriverPack 17-07-2002 geinstaleerd,
* plexcombo d.m.v. 'SPDIF' aan de live geknoopt,
* powerdvd op 'A3D/DirectSound3D' gezet, en voor
* plexcombo 'Enable Digital CD audio for this CD-ROM device'
De dvd LOTR heeft nu front de directe stemmen en een mix van de center, rear zit de muziek en de speciale fx. Echt VET
Verwijderd
Waarschijnlijk staan je 'regional settings' op dutch?Willems schreef op 01 oktober 2002 @ 19:16:
Ik heb deze drivers eveneens gedownload, omdat ik de engelstalige drivers wilde hebben, maar nu installeert deze installatie autmatisch alle software in het Nederlands. Kan ik daar wat aan doen?
Ik zit echter wel met een probleem. Nadat ik dus die [url="http://uk.europe.creative.com/support/drivers/eula.asp?id=421"]driverset[/url] geinstalleerd had, draaide ik Windows Update. Deze wil (nog steeds!) mijn Creative-drivers updaten naar versie "Creative Media Driver Version 5.1.2603.0 Download size: 2,1 MB" en ik doe dat steeds dan maar, maar hij geeft steeds een installerror (Failed to install) als ik dit probeer, met als gevolg dat ie nu nog steeds in mijn update-lijst staat
Anderen met hetzelfde probleem? Hoe los ik dit op?
Wil updaten ? Ik dacht dat je eerst dat moest aanvinken..Stan schreef op 05 oktober 2002 @ 18:59:
Ik zit echter wel met een probleem. Nadat ik dus die [url="http://uk.europe.creative.com/support/drivers/eula.asp?id=421"]driverset[/url] geinstalleerd had, draaide ik Windows Update. Deze wil (nog steeds!) mijn Creative-drivers updaten naar versie "Creative Media Driver Version 5.1.2603.0 Download size: 2,1 MB" en ik doe dat steeds dan maar, maar hij geeft steeds een installerror (Failed to install) als ik dit probeer, met als gevolg dat ie nu nog steeds in mijn update-lijst staat
Anderen met hetzelfde probleem? Hoe los ik dit op?
Verwijderd
Kijk hier eens rond. Wie weet!Verwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 16:45:
WIe weet waar je de nieuwste versie NL kan downloaden
http://nl.europe.creative.com/support/drivers/
Verwijderd
Maar...nou doen m'n achterste 2 speakers 't niet meer...ik had dit probleem al eerder maar heb geen idee meer hoe dit op te lossen.
Ik had alles al helemaal verwijderd, en ook de instellingen van windows staan op 5.1....wat suf