Toon posts:

Thermaltake shims

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gatenkaas!

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2008 17:38 ]

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:27

Wimo.

Shake and Bake!

Op vrijdag 10 mei 2002 01:30 schreef ispierings het volgende:
Ik heb van deze dingen geweldige resultaten gezien en vroeg me af of er een winkel in nederland is die ze verkoopt, aangezien ik ze niet in de pricewatch zie, of ik ben scheel.
Het gaat dus voor de duidelijkheid om deze dingen:
http://www.thermaltake.com/images/products/accessories/shimxp.gif
Is er al een inkoopaktie voor deze gaande? (kan dubbel scheel zijn) Dan doe ik gelijk mee
Ik heb er 1.. komt van micromotive.nl ..hoe ie presteerd weet ik niet want hij zit nog in de verpakking :7

En hij past niet op een p4 :o

Verwijderd

Topicstarter
Gatenkaas!

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2008 17:38 ]

Verwijderd

En hij past niet op een p4
Tuurlijk niet, is toch voor een AMD slot A gemaakt, niet voor een P4 ?? :? |:( *D

Verwijderd

Topicstarter
Gatenkaas!

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2008 17:38 ]

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:27

Wimo.

Shake and Bake!

Op vrijdag 10 mei 2002 01:45 schreef Phytagoras het volgende:

[..]

Tuurlijk niet, is toch voor een AMD slot A gemaakt, niet voor een P4 ?? :? |:( *D
Waarom denk je dat ie nog in de verpakking zit kwieb :)

Verwijderd

Topicstarter
Gatenkaas!

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2008 17:38 ]

• Zegato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
En het enige wat zo'n ding doet ie je CPU beschermen? :?

T.net gallery | V&A ads

Verwijderd

Topicstarter
Gatenkaas!

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2008 17:38 ]

• Zegato
  • Niet online
Dan moet ik me er maar eentje halen :) (Doe best vaak cooling veranderingen doorvoeren :) )

T.net gallery | V&A ads

Verwijderd

Ik heb er 1tje liggen die stof staat op te vangen. Je kunt het wel bij mij komen ophalen. Let op, het is wel voor de TB en niet voor de XP.

• Ibidem
  • Laatst online: 30-04 16:28
Euhm....... ff he. Dit is toch een normale copper spacer? Dus het boeit niet welk merk het is want het is normaal koper :? Thermaltake is dan alleen maar duur.. En een P4 daar zit toch al standaard een heatspreader op en dus niet een uitstekende core zoals dat bij een AMD het geval is. Dus hoe wilde je dan je P4 CPU/Core om zeep helpen :? :P

..::System Specs::..

Verwijderd

Waarom wil je een TT shim hebben dan??? Koop gewoon een normale shim, bij iedere winkel te verkrijgen die iets van OC spullen verkoopt. Verder denk ik niet dat een P4 er een nodig heeft. Die dingen zijn gemaakt omdat de core's van die AMD procs zo brak waren en je anders bij bepaalde coolers nogal snel een kappote core had. Ze waren er ooit wel voor P3's, maar die deden volgens mij ook al niet zoveel meer.
Pagina: 1