Iedereen heeft het over Nascar 2002 van Sierra, ik heb de demo gedownload en die is best aardig maar de auto zwabbert erg en is moeilijk te besturen. Ik heb tevens een demo versie van Nascar 2000 van EA Sports. Grafisch gezien vind ik die minstens net zo mooi en is beter te besturen. Inmiddels heeft EA Sports een nieuwe versie uitgebracht, namelijk Nascar Thunder 2002. Is die versie niet veel beter en mooier dan Nascar 2002 van Sierra (Papyrus)?
Verwijderd
Nascar 2002 = super realisme (en dus moeilijker)Op vrijdag 10 mei 2002 01:26 schreef MegaJurk het volgende:
Iedereen heeft het over Nascar 2002 van Sierra, ik heb de demo gedownload en die is best aardig maar de auto zwabbert erg en is moeilijk te besturen. Ik heb tevens een demo versie van Nascar 2000 van EA Sports. Grafisch gezien vind ik die minstens net zo mooi en is beter te besturen. Inmiddels heeft EA Sports een nieuwe versie uitgebracht, namelijk Nascar Thunder 2002. Is die versie niet veel beter en mooier dan Nascar 2002 van Sierra (Papyrus)?
EA Nascar (welke versie dan ook) = meer arcade (en dus makkelijker) en grafisch gelikter
Nascar 2002 is dus moeilijker maar uiteindelijk ook meer rewarding (hoe zeg je dat goed in het nederlands?). En over dat zwabberen: na een paar rondjes, als de banden warm zijn, moet dat beter gaan. Sowieso, als je Nascar beter leert kennen, valt dat zwabberen ook reuze mee. Maar... zo'n zware kolos met zoveel pk zal in het echt ook nooit zo makkelijk rijden als in de EA Nascar serie! Het is en blijft een ruw beest dat je onder controle moet bliijven houden, ronde na ronde na ronde... Dat geeft nou juist de spanning!
En nog wat anders: je kan in Nascar 2002 allerlei hulpmiddelen aanzetten en in arcade mode racen: dat maakt het een STUK simpeler allemaal. Ook een STUK minder leuk, natuurlijk, maar dan heb je wel het beste Nascar spel in huis voor het geval je het toch een keer écht serieus wilt aanpakken!
Jazeker, is Nascar Thunder 2002 ook voor de pc verkrijgbaar. Ik heb in de demo versie van Sierra's Nascar Racing 2002 de damping en linearity flink omhoog gezet, dat zwabberen wordt daarmee al een stuk minder.
Als het mag kan jij hier ff een link geven naar die demo van NASCAR THUNDER.Op vrijdag 10 mei 2002 01:26 schreef MegaJurk het volgende:
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Die is er niet, ik heb een demo van een oudere versie van EA Sports Nascar, Nascar 2000 genaamd en die ziet er grafisch zeer gelikt uit en vandaar dat ik denk dat de nieuwe versie, Nascar Thunder 2002 nog veel mooier is.
Verwijderd
dan moet ik die toch eens opsporen...ik ken ook de nascar 2000 demo van ea en die speelde erg arcade, maar dat was juist erg leukOp vrijdag 10 mei 2002 12:12 schreef MegaJurk het volgende:
Jazeker, is Nascar Thunder 2002 ook voor de pc verkrijgbaar.
Ik heb een jaar of wat geleden Nascar 2000 gedownload en was het na 5 minuten zat; superarcade...... Ik wilde toen eigenlijk nascar 3 hebben maar kon die nergens downloaden of kopen dus ik dacht dat dit dan misschien wel wat was; dat viel dus zwaar tegen....
muahahahha ea maakt arcade games geen sims.....
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Wat is nu eigenlijk precies het verschil tussen Arcade en Simulators? De EA versie van Nascar is makkelijker te spelen en er zijn allemaal standen enzo in beeld te zien, terwijl de versie van Sierra er eenvoudiger uitziet en moeilijker te spelen is.
Verwijderd
arcade is eigenlijk een beetje een verkeerde term, want geeneen van die spellen kun je in een arcade spelen. Moeilijkere spellen worden vaak automatisch realistischer geacht, valt me op. Moet ik wel toegeven dat dat vaak zo is
.
Kenmerk van "arcade" is dat je vaak lekker veel overstuur hebt en goeie slips kan maken etc, kortom, het rijden ziet er heel erg stoer uit en is redelijk makkelijk in vergelijking met sims, waar je zeker ook "stoer" in kunt rijden, maar dan wel op de "echte" (en moeilijkere) manier, want anders sta je zo tegen een muur. Het is maar net wat je zelf het leukst vindt, lijkt me
Kenmerk van "arcade" is dat je vaak lekker veel overstuur hebt en goeie slips kan maken etc, kortom, het rijden ziet er heel erg stoer uit en is redelijk makkelijk in vergelijking met sims, waar je zeker ook "stoer" in kunt rijden, maar dan wel op de "echte" (en moeilijkere) manier, want anders sta je zo tegen een muur. Het is maar net wat je zelf het leukst vindt, lijkt me
Pagina: 1