radicale dierenbeschermers mogen dood!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Topicstarter
...aldus enige "tweakers" (Opstelten zou het "klootzakken" en "tuig van de richel" noemen, vermoed ik) in dit draadje.

Als dit soort doodswensen mag, lijkt het me redelijk als ik morgen eens wat argumenten bijmekaar hark om de moord op Fortuyn recht te praten. Ik vond het terecht dat dat niet wordt toegelaten, maar dan moet dit soort draadjes ook te vuur en te zwaard bestreden worden.

Ik kan hier zo ongelofelijk boos om worden! Ik moest lachen over die gast die z'n kat een pak slaag zei te gaan geven, maar d'r staan d'r een aantal posts in die VEEL EN VEEL TE VER gaan. Nuanceren? Gelijke monniken, gelijke kappen; dus een paar permbannetjes en een slotje, ajb.

En ja, ik ben links. En ja, ik ben tegen de bio-industrie. En ja, zo escaleren discussies. Godverdomme, dat mijn avond op dit tijdstip nog *zo* verpest kan worden.

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:02

JT

VETAK y0

Tsja, sorry hoor, maar overdrijven kan ook :{
dus een paar permbannetjes
Dat word denk ik niet echt op prijs gesteld om daar om te gaan vragen.

Daarbuiten is het niet goed dat jou politieke voorkeur de mate van irritatie bepaald. De moord op Fortuyn is niet recht te praten, net zoals elke andere moord. Moorden is verkeerd. Maar het moge duidelijk zijn dat het hier niet alleen om de moord gaat. Het gaat ook om het achterliggende idee: iemand heeft ideeen, die net ff afwijken van de standaard en daar word diegene meteen voor neergelegd. Ik ben HEEL kwaad om die reden op de moordenaar. Probeer het is vanuit dat standpunt te zien. En nee, ik was geen pim aanhanger, maar hij schudde de boel wel wakker en zij gewoon waar het op stond.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-10 23:16

Steffie

Opaque

Ik zie niet echt reacties staan die over de schreef gaan. Misschien is de toon soms wat generaliserend, maar het ongenoegen in dat topic wordt voornamelijk geuit tegen de rakkers die het geweld jegens PF goedkeuren. In het meerendeel van de reacties trachten de users alleen maar aan te tonen hoe hypocriet een aantal bezig is door niet alleen verbaal te strijden tegen de in hun ogen onrechtigheden.

Misschien moet je zelf een post toevoegen aan dat topic waarom de gedachtengang van een aantal users fout is en ze zodoende te overtuigen van jouw gelijk.

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Topicstarter
"Ik zal er ook niet rouwig om zijn om die extremisten dood te zien gaan"

"Nou ja zullen we daar dan nog maar een paar leventjes afnemen?"

"welke tweaker gaat die site hacken??"

"pls do me a favor or else i'll pay for it."

Daar worden dan wat "tsk, tsk"-reakties ondergezet. Ruggengraat, mods. Daar gaat het om. Wat je niet van PF mag zeggen, mag je ook niet van anderen zeggen.

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie

Steffie

Opaque

Ik vrees dat jij de hypocrisie waaraan een aantal users zich ergert niet ziet. Tevens heb ik ook gereageerd op die (niet serieuze) oproep om die site plat te leggen. Dat staan we zeker niet toe.

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Topicstarter
Op vrijdag 10 mei 2002 01:54 schreef Steffie het volgende:
Ik vrees dat jij de hypocrisie waaraan een aantal users zich ergert niet ziet.
En als ik de afgelopen dagen in een forum had geschreven dat ik er nier rouwig om was dat PF is doodgeschoten? Dat ik vind dat er nog wel wat LPF'ers dood mogen? Dan had ik toch zeker wel een ban van hier tot Kuala Lumpur gehad - en dat had niemand onterecht genoemd. Two rights don't make a wrong: dat er hypocriete dierenbeschermers rondlopen (wat jij hier overigens als feit presenteert, terwijl het volgens mij een mening is) geeft NIEMAND het recht om bovenstaande uitspraken te doen.

Ik heb veel respect voor hoe GoT de laatste dagen alles in goede banen heeft proberen te leiden, maar hypocrysie elders is natuurlijk geen reden om het overtreden van de regels hier goed te keuren. Dat is, um, hypocriet :)
Tevens heb ik ook gereageerd op die (niet serieuze) oproep om die site plat te leggen. Dat staan we zeker niet toe.
Het ding staat er anders nog steeds, inclusief wat amateuristisch geblaat over pingattacks, en hij komt verdomd serieus op me over.

Ik ga pitten. Ik zie het morgen allemaal wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie

Steffie

Opaque

Ik zeg helemaal niet dat het een feit is dat die figuren hypocriet zijn, heb me niet eens actief in die discussie gemengd. Uit de reacties blijkt alleen dat de mensen die daar gereageerd dat constateren.
En als ik de afgelopen dagen in een forum had geschreven dat ik er nier rouwig om was dat PF is doodgeschoten? Dat ik vind dat er nog wel wat LPF'ers dood mogen? Dan had ik toch zeker wel een ban van hier tot Kuala Lumpur gehad.
Denk ik niet. Een mening dat je er niet rouwig om kan zijn zal neem ik aan niemand je willen ontnemen, hoe dom veel mensen dat ook zullen vinden. Als je stelt dat er nog wel meer LPF'ers mogen overlijden echter wel.
Ik zie ook geen post in dat topic die iets dergelijks interperteerd, op de reactie van Rob&Nico na. Maar dat zie ik meer als een sarcastisch antwoord op; "Wat is nou het leven van een man tegenover het leven van miljoenen dieren?".

Ik vind het jammer dat je deze discussie eerst hier gaat voeren, terwijl jouw probleem bij de reacties in dat topic zelf ligt, waarop je nog niet inhoudelijk hebt gereageerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op vrijdag 10 mei 2002 01:21 schreef Rat het volgende:
En ja, ik ben links. En ja, ik ben tegen de bio-industrie. En ja, zo escaleren discussies. Godverdomme, dat mijn avond op dit tijdstip nog *zo* verpest kan worden.
Fijn dat je dat nog even erbij zet. Dat was echt nog niet duidelijk uit jouw mening over de discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 10 mei 2002 02:05 schreef Rat het volgende:

[..]

En als ik de afgelopen dagen in een forum had geschreven dat ik er nier rouwig om was dat PF is doodgeschoten? Dat ik vind dat er nog wel wat LPF'ers dood mogen? Dan had ik toch zeker wel een ban van hier tot Kuala Lumpur gehad - en dat had niemand onterecht genoemd. Two rights don't make a wrong: dat er hypocriete dierenbeschermers rondlopen (wat jij hier overigens als feit presenteert, terwijl het volgens mij een mening is) geeft NIEMAND het recht om bovenstaande uitspraken te doen.

Ik heb veel respect voor hoe GoT de laatste dagen alles in goede banen heeft proberen te leiden, maar hypocrysie elders is natuurlijk geen reden om het overtreden van de regels hier goed te keuren. Dat is, um, hypocriet :)
[..]

Het ding staat er anders nog steeds, inclusief wat amateuristisch geblaat over pingattacks, en hij komt verdomd serieus op me over.

Ik ga pitten. Ik zie het morgen allemaal wel.
jij heb zeker oogklepjes op??

mijn reactie tot oproep tot platleggen van de site
was sarcastisch

dat had je kunnen lezen 2 posts daaronder

|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coolgoza
  • Laatst online: 13-10 14:02
Op vrijdag 10 mei 2002 01:40 schreef Steffie het volgende:
Ik zie niet echt reacties staan die over de schreef gaan. Misschien is de toon soms wat generaliserend, maar het ongenoegen in dat topic wordt voornamelijk geuit tegen de rakkers die het geweld jegens PF goedkeuren.
Ik heb nog niemand, maar dan ook niemand gehoord die de moord op Pim Fortuyn (ja, zo schrijf je dat) heeft goedgekeurd!!!

Jij/Iemand wel?

Make everyday a good day!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Laatst online: 19:35

Exirion

Gadgetfetisjist

Op vrijdag 10 mei 2002 08:27 schreef coolgoza het volgende:
Ik heb nog niemand, maar dan ook niemand gehoord die de moord op Pim Fortuyn (ja, zo schrijf je dat) heeft goedgekeurd!!!

Jij/Iemand wel?
Ja, dus open je ogen en oren. Misschien wil jij het gewoon niet lezen/horen.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coolgoza
  • Laatst online: 13-10 14:02
Laat mij dan als je wil een uitspraak zien waar ik dat in terug kan vinden.

Make everyday a good day!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:16

Wildfire

Joy to the world!

Op vrijdag 10 mei 2002 14:42 schreef coolgoza het volgende:
Laat mij dan als je wil een uitspraak zien waar ik dat in terug kan vinden.
Ik heb het desbetreffende topic eens van voren naar achter doorgelezen, maar ik kan ook nergens een uitspraak ofzo zien van iemand die de moord goedkeurt.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie

Steffie

Opaque

Op vrijdag 10 mei 2002 18:35 schreef Wildfire het volgende:
Ik heb het desbetreffende topic eens van voren naar achter doorgelezen, maar ik kan ook nergens een uitspraak ofzo zien van iemand die de moord goedkeurt.
Niemand op GoT heeft dat ook gezegd. Goedkeuren in die zin van mij hierboven was een foute woordkeuze. Ik doelde op deze stelling: "Wat is nou het leven van een man tegenover het leven van miljoenen dieren?" Dat komt toch erg dicht in de buurt van 'goedkeuring'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:16

Wildfire

Joy to the world!

Op vrijdag 10 mei 2002 22:48 schreef Steffie het volgende:

[..]

Niemand op GoT heeft dat ook gezegd. Goedkeuren in die zin van mij hierboven was een foute woordkeuze. Ik doelde op deze stelling: "Wat is nou het leven van een man tegenover het leven van miljoenen dieren?" Dat komt toch erg dicht in de buurt van 'goedkeuring'.
Daar moet ik je idd gelijk in geven.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 10 mei 2002 01:21 schreef Rat het volgende:
...aldus enige "tweakers" (Opstelten zou het "klootzakken" en "tuig van de richel" noemen, vermoed ik) in dit draadje.

Als dit soort doodswensen mag, lijkt het me redelijk als ik morgen eens wat argumenten bijmekaar hark om de moord op Fortuyn recht te praten. Ik vond het terecht dat dat niet wordt toegelaten, maar dan moet dit soort draadjes ook te vuur en te zwaard bestreden worden.

Ik kan hier zo ongelofelijk boos om worden! Ik moest lachen over die gast die z'n kat een pak slaag zei te gaan geven, maar d'r staan d'r een aantal posts in die VEEL EN VEEL TE VER gaan. Nuanceren? Gelijke monniken, gelijke kappen; dus een paar permbannetjes en een slotje, ajb.
Je doet je naam eer aan :r
Dat jij je avond laat verpesten door een forum zegt genoeg over jou :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xshredx
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:23

xshredx

ScitzoFreak, kun je in LA proberen om een beetje constructieve posts te doen a.u.b.??
Je commentaar slaat nergens op, en helpt deze discussie geen meter verder.
Je hoeft het niet eens te zijn met Rat, maar een beetje op de man spelen is imho nogal belachelijk, en brengt bij neutrale buitenstaander zoals ik enkel en alleen veel meer begrip terwege voor Rat, die zijn mening zo goed mogelijk tracht te verwoorden en zich niet bedient van flames.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 11 mei 2002 00:04 schreef xshredx het volgende:
ScitzoFreak, kun je in LA proberen om een beetje constructieve posts te doen a.u.b.??
Je commentaar slaat nergens op, en helpt deze discussie geen meter verder.
Je hoeft het niet eens te zijn met Rat, maar een beetje op de man spelen is imho nogal belachelijk, en brengt bij neutrale buitenstaander zoals ik enkel en alleen veel meer begrip terwege voor Rat, die zijn mening zo goed mogelijk tracht te verwoorden en zich niet bedient van flames.
Hij speelt niet op de man wou je zeggen?

En eh, je hoeft me de les niet te lezen hoor, ik ken de faq ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 11 mei 2002 00:40 schreef ScitzoFreak het volgende:

Hij speelt niet op de man wou je zeggen?

En eh, je hoeft me de les niet te lezen hoor, ik ken de faq ;)
Dan weet je ook dat je niet mag flamen, en zeker niet in LA, als je niet direct iets met het topic te maken heeft.

Rat speelt helemaal niet op de man, hij speelt het _juist_ niet op de man. Iedereen heeft zich in te houden, geen grove uitspraken tegen, maar ook niet voor Pim. Dat is wat hij volgens mij zegt.

Moet ik nog een stukje LA FAQ quoten, of ga je die zelf even bekijken? maw: dimmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:24
Sinds ik mijn draadje ben gestart hebben blijkbaar veel users de site van DBF bezocht en ook het forum daar gevonden.
Helaas is dat nu vol gespamed met ongenuanceerde uitlatingen.
Het DBF heeft nu ook zelf gereageerd op dat forum en ik vind dat jullie daar ook notie van moeten nemen:
DIEREN BEVRIJDINGS FRONT WALGT VAN MOORD

Sinds de oprichting van het Animal Liberation Front/Dieren Bevrijdings
Front in 1974 is er nog nooit iemand gewond geraakt. Mark, woordvoerder van het Dieren Bevrijdings Front: "Het DBF is tegen alle vormen van moord en fysiek geweld. Juist daarom is het DBF actief tegen de bont-industrie, het BPRC en de vlees-industrie. Hier worden levende gezonde voelende wezens uitgebuit, vergast, anaal geelektrokuteerd, opengesneden en doodgestoken. Juist alle acties van het Dieren Bevrijdings Front zijn gericht op de bevrijding van het leven en niet op het doden daarvan. De moord op Pim Fortuyn staat dan ook haaks op al onze beweegredenen."

De Supporters Groep van het Dieren Bevrijdings Front, een legale groep die niet geweldadige gevangen dieren/milieu activisten ondersteunt, walgt dan ook van de moordaanslag op Pim Fortuyn. "Pim Fortuyn was natuurlijk geen dieren/milieu-vriend maar dat is geen enkele reden om hem dan maar koud te maken. De stigmatisering, onder aanvoering van de Telegraaf, van alles wat voor het milieu en dier opkomt is al begonnen. Deze daad is het werk van 1 persoon en niet van al die andere mensen die toevallig uit de milieuhoek komen."

Richtlijnen van het Dieren Bevrijdings Front:

- Het bevrijden van dieren uit dierenuitbuitende instituten zoals proefdiercentra,pelsdierfokkerijen en legbatterijen om ze vervolgens te herplaatsen in warme tehuizen of in het geval van wilde dieren,
zoals nertsen, los te laten in de natuur.

- Het saboteren van de eigendommen van dieren uitbuitende instituten door economische schade aan te richten aan goederen met als doel om dierenuitbuiting te voorkomen/ stop te zetten.

- Het Dieren Bevrijdings Front staat voor de bevrijding van al het leven op Aarde en zal daarom ook nooit een leven, mens of dier, schaden. Als actiemiddel wordt niet-geweldadige directe actie gebruikt zoals in de richtlijnen staat omschreven. Ten alle tijde worden uiterste voorzorgsmaatregelen genomen om de veiligheid van mens en dier te waarborgen.
Pagina: 1