Toon posts:

goed ftp proggie voor Suse7.3? :-)

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik ben op zoek naar een programma dat newbie vriendelijk is en het LIEFST ! hoeft niet .. maar het liefst grafisch is.. ik wil graag aparte users aanmaken met dan aparte rechten etc etc.
Weet iemand een goed proggie voor mij?.. en dat ook handig te installeren is dmv een handleiding oid :)

• Jelmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:37
Je bedoeld een ftp server neem ik aan?? Dan zou ik eens kijken naar proftpd. Als frontend (grafisch omhulsel) zou je eens naar Kproftpd kunnen kijken. http://www.icewalk.com/softlib/app/app_00718.html

hmm die frontend is wel erg experimenteel (versie 0.1), maar ja dit was het eerste waar google mee aan kwam zetten..

Maar ja, services zelf draaien via een grafische config en linux gaan (nog) niet echt supergoed samen...

(Nelske, ga je deze ook weer sluiten? :+ zou het 3e topic op rij zijn vannacht :) (oh, niet dat ik vind dat deze dicht moet hoor! itt!))

Verwijderd

[topic=319439]

Lees die eerst eens door a.u.b.

Je vraag is wel erg onduidelijk gesteld.

Het lijkt om een ftp-client te gaan, terwijl ik gok dat je een ftp-server bedoelt.

Daarnaast heb ik niet echt het idee dat je zelf al gezocht hebt, gezien de manier van vragen en het feit dat het ook niet uit je post blijkt.

Begin eens op www.freshmeat.net en op de door Jelmer Barhost gegeven links.

Succes :)

Dit topic is gesloten.