Nieuwe kast

Pagina: 1
Acties:
  • 68 views sinds 30-01-2008

• Henkpaulus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-07 15:43
Hallo
Ik ben op zoek naar een nieuwe bigtower kast maar weet iemand een site ofzo waar ik wat kasten kan bekijken ?
En eventueel ook kan bestelen ?

Verwijderd

Heb je al geprobeerd te zoeken, volgens mij vind je dan wel van nuttige url, of zal ik even voor je zoeken?

• alrididan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-08 18:23
Op vrijdag 10 mei 2002 00:58 schreef Henkpaulus het volgende:
Hallo
Ik ben op zoek naar een nieuwe bigtower kast maar weet iemand een site ofzo waar ik wat kasten kan bekijken ?
http://www.chieftec.com/products/products.htm

Specs

• Cryonist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-05 11:04

Cryonist

- Something clever -

Ik denk dat je maar op zoek moet gaan naar die leuke search knop bovenin deze pagina :Z

In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hallo Henkpaulues,

Je bent hier nog niet zo lang, dus ik denk op deze late avond, "zal ik je toch nog even extra op gang helpen voordat dit topic op slot gaat" :)

Een nieuwe bigtower case is leuk enzo, maar veel mensen willen graag ook "een mooie", maar de een vind het een mooi, en de ander het ander. Dat is een kwestie van gevoel, je zou dus eigenlijk zelf een beetje moeten neuzen. Een overzicht van de vele bigtowers kan je vinden in de Pricewatch, waar de prijzen en de leveranciers ook nog bij staan! :)
Heb je een mooie foto van een case gezien, maar weet je niet of hij erg goed kwa kwaliteit is, kan je even hier zoeken op de produktnaam, dit kan je doen met de search. Kom je er dan nog niet helemaal uit, probeer dan nog evt. wat extra informatie te zoeken met Google, en overweeg dan pas om te kijken of je een topic gaat openen.

Zo, dit was het weer voor dit topic, ik wens je nog verder veel zoekplezier en leesplezier :)

Voordat de reacties weer komen: Ja ik had niks te doen ja :+

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

heb laatst zelf een chieftec dragon gekocht bij computerland.

ding is lekker groot, kun je veel in kwijt.
nadeel is echter het gewicht (16kg zonder dat er iets in zit).

zat standaard een 340 watt PSU bij en kostte me maar 169€

Verwijderd

Misschien een stomme vraag, maar je ook wel eens geprobeerd om iemand anders te helpen bij een vraag?

Zo te zien heb je alleen nog maar gepost in je eigen topics...

• MegaJurk
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09-2023

MegaJurk

NF7-S 1825@2280

slotje.

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-12-2025

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

http://shop.tweakers.net/

En nu maar dicht :)

Forget your fears...
...and want to know more...

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:56

Duinkonijn

Huh?

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

Verwijderd

[behulpzaam]

ik zou voor een chieftec kast gaan, kost wat meer maar dan heb je er een die er jaren mee door kan

[/behulpzaam]

en nou slotje :)

• TakTiX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-03 18:39

TakTiX

Busy@GoT

Op vrijdag 10 mei 2002 00:58 schreef Henkpaulus het volgende:
Hallo
offtopic:
BESTELEN? Tsssssssssss, nou mot ie helemaaaaaaaal op slot
8-)

ThE GaThErInG of a BuNcH of PpL

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:59

LopeZ

Too much is never enough

Mja kijk zelf even rond, des noods loop je gewoon even naar een winkel en kijk je daar.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.