Toon posts:

pentium 3 733 of AMD K7 Thunderbird 700

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb niet zo heel veel verstand van computers en ben gewoon op zoek naar een goeie computer maar ik las net dat de amd thunderbird nog wel eens voor problemen zorgt bij bv windows98....ligt dit aan het moederbord???En zou je dan bij een thunderbird 700 sock A een Standaard AMD KT133 socket A moederbord of een MSI K7T-PRO KT133 socket A nemen????????En nog steeds de vraag wanneer een pentium 3 733 even duur is als een AMD atlon thunderbird 700 zal ik dan een p3 of een K7 nemen??????????Please help!
Thank-u

• MICHIEL123
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik zelf zou gaan voor de tbird op de msi plank :))
Ivb ik zelf een athlon 750@953 :P ok een msi k7 pro heb raad ik uit eigen ervaring de amd aan

<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)

Verwijderd

Topicstarter
zou je 'm met het MSI moederbord ook kunnen overclocken?????

• MICHIEL123
  • Niet online
ik heb op mijn athlon een goldfinger zitten :)
ut moet ook via de bios kunnen

<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)

Verwijderd

Topicstarter
Ok dan!!
Maar klopt t ook wat men zegt dat microsoft programma's zoals bv windows 98 niet optimaal werken op een AMD?Ik zoek een computer met die zo min mogenlijk crashed en een beetje bij de tijd is voor bv word 2000 en de nieuwste games.....

• MICHIEL123
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 28 september 2000 21:19 schreef maarten-20 het volgende:
Ok dan!!
Maar klopt t ook wat men zegt dat microsoft programma's zoals bv windows 98 niet optimaal werken op een AMD?Ik zoek een computer met die zo min mogenlijk crashed en een beetje bij de tijd is voor bv word 2000 en de nieuwste games.....[/quote]ikke heb mijn zusje een comp pII 350 met 64 mb ram en een geforce sb 128 pci en daar kan ik nog alle nieuwe spellen op draaien :P

• MICHIEL123
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 28 september 2000 21:39 schreef MICHIEL123 het volgende:
ikke heb mijn zusje een comp pII 350 met 64 mb ram en een geforce sb 128 pci gebouwd en daar kan ik nog alle nieuwe spellen op draaien :P[/quote]

Verwijderd

Topicstarter
Maar de windows versie's draaien wel goed op de AMD???en alle andere microsoft programma's?????

• MICHIEL123
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 28 september 2000 21:42 schreef maarten-20 het volgende:
Maar de windows versie's draaien wel goed op de AMD???en alle andere microsoft programma's?????[/quote]deze doen ut prima ik kan alles draaien win me of 2k of 98 alles kan ik zelf ga voor 2k
heb je geen icq is makkelijker sjeten/antwoord geven

Verwijderd

Topicstarter
nee maar wel msn chat m'n e-mail is ubermaster2@hotmail.com.....

• MICHIEL123
  • Niet online
NEeem icq man:P

Pagina: 1