Toon posts:

Kabel!!!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik woon in Rotterdam en nou wil ik kabel gaan nemen maar ik weet niet welke kabelproviders hier in Rotterdam zijn. Ik wil ook graag weten hoe duur en wat de aansluitkosten zijn. Als jullie me willen helpen heel graag.

• Speedener
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 08:16

Verwijderd

Ik kom uit de regio 010 en heb Sonera Quicknet. Ik ben er op zich wel tevreden over maar nou heb ik gehoord dat bij begin volgend jaar Sonera van het UPC netwerk af moet en iedereen dus eigenlijk verplicht naar Chello moet overstappen.. En daar baal ik van :(

Verwijderd

Topicstarter
Kom op jongens wat raadden jullie me aan en hoe duur is het?

Geef me ook gelijk een paar tips waarmee ik me pa kan overtuigen dat we kabel moeten nemen heb namelijk sw en die stopt nu met 0800?

Verwijderd

Lo,
Ik heb dus ook Superweb 0800 abbo (since the beginning *snik*) en woon ook in rotterdam. Ik heb maar 1 woord om je te overtuigen: bART ;)
bART is 25+50(kabelhuur) gulden p/m. Het blijkt aardig snel te zijn en een goede service te hebben. Kortom 1 van de betere onder de kabelproviders. Ik ga dus ook bART nemen en heb mijn vader al te weten overtuigen :)

Cya
D007

oh ja weet iemand of het moeilijk is om de kabelmodem zelf te installen?
Is het gewoon een kwestie van netwerkkaartje erin, instelligen plegen en de kabelmodem op je netwerkkaartje aansluiten?

Verwijderd

Topicstarter
Hoe heb jij je vader weten te overtuigen?

Weet iemand ook misschien dan wat de aansluitkosten voor Bart zijn?

Dus Bart is 75 per maand.

Verwijderd

gewoon ik zei dat kabel snel was :+ en dat we nu niet meer terug moeten gaan naar wol oid omdat dat veel geld zal gaan kosten :)

De eenmalige kosten zijn 295 doe het zelf
en 395 late installen....geloof ik
je moet hem gewoon zelf installen......

d007

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-08 23:49

NightHawk4

Lotte is Liev :>

neem een krantenwijk, ben je van al dat gezeik af

I rest my case...
Pagina: 1