virus info op frontpage

Pagina: 1
Acties:

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:56

rammes

koekebakker 1e klas

Topicstarter
hoi,
is het niet een idee om virus info op de frontpage weer te geven. zomaar een idee hoor. :)

Ik zou het doen!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:46

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

nee :)

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Topicstarter
Op donderdag 09 mei 2002 23:49 schreef Gizz het volgende:
nee :)
geef dan even een onderbouwing ofzo :(

Ik zou het doen!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09-2025

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Er is zelfs al een forum voor geweest.
Deze is echter weggehaald omdat het forum grotendeels leeg was.

Krankzinnige muziek vind je hier.

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Op donderdag 09 mei 2002 23:47 schreef rammes het volgende:
hoi,
is het niet een idee om virus info op de frontpage weer te geven. zomaar een idee hoor. :)
Wat verwacht jij dan allemaal te zien op de Frontpage :? :)

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:46

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Tweakers zijn slim genoeg om vreemde exe's enzo niet uit te voeren. Voor de rest zijn er genoeg site's waar je het laatste virusnieuws kan zien.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Topicstarter
ja ok forum heb ik gezien. maar ik merk dat er soms vlagen van virus verspreidingen zijn zoals nu met "klez" en dan is het geen verkeerde info om op de frontpage te zien.. vind ik :)

Ik zou het doen!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Op donderdag 09 mei 2002 23:51 schreef rammes het volgende:
ja ok forum heb ik gezien. maar ik merk dat er soms vlagen van virus verspreidingen zijn zoals nu met "klez" en dan is het geen verkeerde info om op de frontpage te zien.. vind ik :)
Binnen no-time lopen er draadjes over in o.a. SA, wat voor toegevoegde waarde heeft de frontpage dan :?

Verwijderd

Lijkt mij ook meer dan voldoende als ik heel eerlijk ben. :)

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Topicstarter
ja dat is natuurlijk onzin.. de frontpage is ook een verzameling van nieuws. zou je net zogoed de hele frontpage kunnen wegmieteren :) niet dat dat ik dat wil hoor.. maar ter vergelijking

Ik zou het doen!

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

Op donderdag 09 mei 2002 23:51 schreef Gizz het volgende:
Tweakers zijn slim genoeg om vreemde exe's enzo niet uit te voeren.
Dat hoopte ik ook, maar het blijkt niet zo te zijn :X

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Topicstarter
nee precies...

Ik zou het doen!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Op donderdag 09 mei 2002 23:56 schreef rammes het volgende:

[..]

ja dat is natuurlijk onzin.. de frontpage is ook een verzameling van nieuws. zou je net zogoed de hele frontpage kunnen wegmieteren :) niet dat dat ik dat wil hoor.. maar ter vergelijking
Hmm. Da's natuurlijk ook waar. Maar zoals OProg hierboven al zei lopen heel snel een hooop draadjes over in SA. Al zouden we allemaal beter moeten weten natuurlijk...

Bij een zeer snel verspeidend en gevaarlijk virus zou het best kunnen, een standaard plekje voor de laatste virii lijkt me niet nuttig. Dan ziet al snel niemand het meer, lijkt me.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Topicstarter
Op vrijdag 10 mei 2002 00:01 schreef F_J_K het volgende:

[..]

Hmm. Da's natuurlijk ook waar. Maar zoals OProg hierboven al zei lopen heel snel een hooop draadjes over in SA. Al zouden we allemaal beter moeten weten natuurlijk...

Bij een zeer snel verspeidend en gevaarlijk virus zou het best kunnen, een standaard plekje voor de laatste virii lijkt me niet nuttig. Dan ziet al snel niemand het meer, lijkt me.
ja dat bedoel ik ook elke virus lijkt me niet nuttig maar ik merk gewoon (ook omdat ik er dagelijks mee van doen heb) dat met vlagen een virus "hot" is.. of hoe noem je dat. dat hij ineens veel voorkomt. dan is een waarschuwing natuurlijk niet verkeerd. in de vorm van. " x virus steekt de kop op. veel meldingen etc etc .

Ik zou het doen!

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Op donderdag 09 mei 2002 23:59 schreef DR het volgende:

[..]

Dat hoopte ik ook, maar het blijkt niet zo te zijn :X
zijn dat dan wel tweakers :? :P

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Topicstarter
onderschat niet hoeveel mensen er in trappen ook mensen waarvan je verwacht dat ze wel weten wat wel en wat niet te openen. sta je nog versteld van ! ;(

Ik zou het doen!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:17

Jaymz

Keep on moving !

If frontpage then TFF

LA => TFF :)

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Topicstarter
Op vrijdag 10 mei 2002 00:09 schreef Jaymz het volgende:
If frontpage then TFF

LA => TFF :)
uhm mag ik een klinker kopen ?? :D

tff? die ken ik nog niet. (werk niet zo veel met afkortingen

Ik zou het doen!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Op vrijdag 10 mei 2002 00:09 schreef rammes het volgende:

uhm mag ik een klinker kopen ?? :D

tff? die ken ik nog niet. (werk niet zo veel met afkortingen
Zie bovenaan: Index / Tweakers.net Frontpage Feedback / virus info op frontpage

:)

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Topicstarter
ah i get it :)

Ik zou het doen!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Virussen zijn meestal weinig boeiend. We beschouwen het al lang niet meer als nieuws als er weer een huisvrouw/klikgeit-VBS ding is gemaakt met een iets andere naam en een iets ander effect dan de vijftienduizend vorige 'virussen'. Eigenlijk is de naam virus al te edel voor die dingen, want een echt virus vertrouwt er niet op dat iemand een onbekend bestand uitvoert, dan zou een .bat met echo y|format c: ook een virus zijn :P.

Dat wil dus niet zeggen dat virussen nooit nieuws zijn, maar dat ze wel iets orginelers moeten verzinnen dan Klez voor wij er aandacht aan gaan besteden.

Professioneel Hyves-weigeraar

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

Op vrijdag 10 mei 2002 01:56 schreef Wouter Tinus het volgende:
Dat wil dus niet zeggen dat virussen nooit nieuws zijn, maar dat ze wel iets orginelers moeten verzinnen dan Klez voor wij er aandacht aan gaan besteden.
Origineel zoals JPEG virussen?

Maar gewoon een overzichtje (zoals Sophos information feeds bijv.) zou wel interessant zijn

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Verwijderd

Tweakers.net is nou eenmaal een nieuwssite, en er zijn ongetwijfeld duizend dingen die mensen willen zien, maar dat is de opzet niet :).

Veel bezoekers houden van Formule1, dus zou het handig zijn als we daar de uitslagen van zouden bijhouden. Iets overdreven voorbeeld, maar het is gewoon goed om je bij je originele doel te houden.

En als een virus gebruikt maakt van nieuwe technieken, dan is het eventueel wel nieuws ja. Het woord 'nieuws' zegt het al, het moet nieuw zijn :).
Pagina: 1