Toon posts:

TweakDsl

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een vraagje over tweakdsl. De vermelde prijzen die je per maand betaald voor tweakdsl komt daar ook bij die van kpn of zit dat daar al inbegrepen, want dat is niet echt helemaal duidelijk. Weten jullie daar meer van

Verwijderd

zijn de totale kosten, je hebt niks meer met KPN te maken, behalve je telefoonlijn. Dus geen kosten voor MXStream ofzo, want daar heeft het niks mee te maken. Je ADSL-lijn is dan van bbned en je provider: in dit geval TweakDSL. Bij MXStream is de ADSL-lijn van KPN en je provider: xs4all of planet, enzovoorts.
Wil je linesharing, dan behoudt je wel je telefoongedeelte en dat blijft van KPN. Dat is dan ook het enige wat je met KPN te maken blijft hebben. Maar dat was denk ik al zo. Je lijn wordt namelijk gesplitst.

Verwijderd

lucy1981 > Heb jij echt 967 kb/s down :+ . Ah dat meen je niet :D . Cistron Maxx was dan snel en ik dacht dat het rond de 850 zou zitten maar 967, toe maar :D

Verwijderd

Tuxus ->Is de top die ik gehaald heb >:) Mijn gemiddelde op speedtest.nl is toch zo'n 900 kb/s! Ook niet echt slecht hè? Het is echt geweldig!!

• Kjev
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
Ik denk dat je het beste even verder kunt gaan in het centrale TweakDSL-topic in LA: [topic=478218] :)

Verwijderd

Op vrijdag 10 mei 2002 03:04 schreef Kjev het volgende:
Ik denk dat je het beste even verder kunt gaan in het centrale TweakDSL-topic in LA: [topic=478218] :)
:+

:P
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.