Toon posts:

(weer) een logitech XP topic (toetsenbord)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb XP prof Nederlands geinstalleerd, sindsdien krijg ik mijn toetsenbord niet goed geinstalleerd.

Ik had XP prof Engels draaien samen met Win 98, geen problemen, nu heb ik dus 98 vervangen door XP ned.

Ik heb een Logitech cordless keyboard met 3 internettoetsen, sinds XP ned zijn de toetsen verkeerd geinstalleerd: alleen de tekens zijn niet goed bv geen @ boven de twee, dubbele punt verkeerd enzovoorts.

Het toetsenbord wordt, naat mate ik meerdere keren opnieuw geinstalleerd heb steds als iets anders gezien, behalve de goede.

Ik kan het toetsenbord niet verwijderen bij apparaatbeheer en ook de driver bijwerken werkt niet.

Heeft iemand een idee?

Verwijderd

mouseware al geinstalleerd / deinstalleerd ?

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Misschien ff de goede taal instelllen?

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-08 22:01
toetsenbord instellen als amerikaans, niet als nederlands. dat had ik ook, en dan krijg je alle tekens op de verkeerde plek.

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan niet eens een taal instellen, ik ga nu wel even proberen een andere taal driver te downloaden.

Het keyboard wordt nu wel gezien als een easy internet keyboard, wel een (kleine) stap verder

Verwijderd

Topicstarter
No dice,

Ik kon nu wel een cordless keyboard selecteren, maar dat stuurprogramma ik dezelfde als voor die ander.

Waar kan ik die taal selecteren?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

als boven de 2 een " komt ipv een @ dan heb je of nederlands of UK als layout staan.

Verwijderd

Topicstarter
@@@@@!!!

Eindelijk succes, even goed gezocht naar de originele cd, die gedraaid: systeem start niet goed op, partitie gechecked, 36 fouten laten repareren en ik kon de Itouch software verwijderen, opnieuw gedownload en toen kon ik de taal wel kiezen.

Vaag verhaal, maar dat was de hele dag al zo, nu nog een manier verzinnen om wel weer in mijn XP-eng te komen.

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-07 16:21

brid

Onze excuses voor het ongemak

wat dacht je van configuratiescherm toetsenbord ?

ZO moeilijk is het toch niet.

PS zoeken zou ook kunnen helpen.

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 09 mei 2002 23:40 schreef Brid het volgende:
wat dacht je van configuratiescherm toetsenbord ?

ZO moeilijk is het toch niet.

PS zoeken zou ook kunnen helpen.
Heb je de topic wel gelezen?

configuratie-toetsenbord kon ik niets in doen.

Het keyboard werd niet goed gezien

de driver pakte daardoor een verkeerde layout

de driversoftware was door een corrupte file niet te verwijderen of bij te stellen.

pas na het nalopen van de hele partitie met nortos windoctor kon ik in LANDINSTELLINGEN - TAALKEUZE de juiste layout kiezen, dit was daarvoor niet mogelijk.

dus probeer niet te slim te zijn met loze opmerkingen
Pagina: 1