AAAAAAAAAAAAAARGH !! IK heb laatst dus een nieuw mobo moeten kopen omdat mn ouwer Abit KA7 niks meer deed, en ik kon 'm niet aan de praat krijgen. Nou mooi is dat, 400 piek minder... dsu ik install dat moederboard, zet mn pCee aan. EIndelijk die ik weer het opstartscherm en denk dat alles gelukt is... MAAR NEE HOOR !!! Hij vind GVD mn Hard-Disk niet. Maar das nog niet alles, ook mn floppy drive vind ie niet. Hurray >:(! Ik haat computers @(% Weet iemand wat hier aan de hand is want ik zit op het punt m'n kast uit het raam te gooien !!
Verwijderd
Heb je een NIEUWE gekocht?!?!
GEK!! Heb je nooit van garantie gehoord, kan je bij PC onderdelen ALTIJD wel voor elkaar krijgen als ze beetje nieuw zijn!
GEK!! Heb je nooit van garantie gehoord, kan je bij PC onderdelen ALTIJD wel voor elkaar krijgen als ze beetje nieuw zijn!
Je hebt toen hopelijk wel een ander moederbord gekocht en niet weer een Abit KA7?
Heb je alle stekkers er goed in gestoken?
Weet je zeker dat iets van je andere hardware er niet voor gezorgd heeft dat je vorige mobo kadoek ging?
Heb je alle stekkers er goed in gestoken?
Weet je zeker dat iets van je andere hardware er niet voor gezorgd heeft dat je vorige mobo kadoek ging?
Don't You stare there, Operate!
Als hete en nieuw mobotje is kun je te eerste ff checken of je ale stekkers goed hebt aan gesloten.
Geloof me ik draai al een tijdje mee en ik ken het probleem (heb ut ook wel eens gehad)als dat niet lukt
ga dan ff teug naar de winkel.
(als je je syteem toch weg doet eef 'm dan maar aan mij Kan ik weer lekker modden
)
Geloof me ik draai al een tijdje mee en ik ken het probleem (heb ut ook wel eens gehad)als dat niet lukt
(als je je syteem toch weg doet eef 'm dan maar aan mij Kan ik weer lekker modden
<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)
Is de HD toevallig een Maxtor 30.7 7200 rps???
Dat probleem had ik nl. ook.
Dat probleem had ik nl. ook.
Nature will strike back.....
Er kan inderdaad een onderdeel in jouw computer zijn dat de rest kan slopen.
Zo hebben we een keer op de TD gehad dat een Intel CPU een mobo sloopte, en dat MOBO weer andere CPU's, en dat 3 of 4 keer achter elkaar (dus elke keer andere onderdelen).
Raar maar waar.
Zo hebben we een keer op de TD gehad dat een Intel CPU een mobo sloopte, en dat MOBO weer andere CPU's, en dat 3 of 4 keer achter elkaar (dus elke keer andere onderdelen).
Raar maar waar.
We live in a primitive time don't we, neither savage nor wise. Half measures are the curse of it; any rational society would either kill me or put me to some use.
Pagina: 1